Je hoeft niet per se gaatjes te maken, ik heb recent inbouwkasten gemaakt waar er een aluminium rail ingefreesd zat waar je kleine klemmetjes in kan steken.
Dan moet je enkel een gleuf frezen en de rail er in doen, het ziet er wel speciaal uit!
Ik had die rails trouwens zwart moeten spuiten, er waren zo'n 60 tal te doen!
Lijkt me idd wel een net systeem. Wat ik me wel afvraag; hoe heb je het gedaan met de platen voor de scharnieren die in de kasten gemonteerd worden? Heb je de rail verder naar achteren gemonteerd in de kast?
Dit zou wel een optie zijn voor deze eerste kast, kan ik de beslissing eventueel nog wat langer uitsellen, ik heb waarschijnlijk wel een 11mm freesje liggen (hoop ik....).
en je hebt al een domino dan ligt het voor de hand om voor het Festool systeem te kiezen. Na paar keer kun je dat ook makkelijk instellen.
Voor wie een rij gaten wil boren waarbij de gaten steeds op dezelfde afstand zitten is dit nog een leuk filmpje.
jaap
Gatenrij met een domino????? Heb ik een hoofdstuk gemist in de gebruiksaanwijzing of een youtube-filmpje over het hoofd gezien misschien? Maar hoe maak je een gatenrij met een domino??