we missen onze super leden

jjjlll

Actieve deelnemer
De leden die ik al enige tijd mis zijn buiten de leden die al eerder genoemd zijn.

Botte Bijl (Finland)
Casper Labarre
Ernst Dubbois
Guus Flater
jjjlll
Lemen (Noorwegen)
Maja158
sirjacobsd

Er zijn vast wel meer leden waar ik op dit moment niet opkom.

Van touh (André) heb ik uit de het laatste persoonlijk contact begrepen dat het langzaamaan minder wordt met zijn ogen en daarom steeds meer beperkt wordt in de uitvoering van zijn geliefde vak en hobby houtbewerking.

Mvg, :).
Hallo allemaal,
Even een berichtje van mij, ik ben nog springlevend, maar ben druk met andere zaken bezig, waaonder zonnedaken implementeren, energiegids voor een vereniging in de Kempen.
O ja, en vier jaar geleden verhuisd vanuit Dordrecht naar Eersel. Hier achter een linkje naar een site waar je ziet hoe ik 2 poorten van ons huis heb opgekalefaterd,
link: poorten.
Het hout is Braziliaans, Louro Preto

Joep (jjjlll)
 
Laatst bewerkt:

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.776
931
Leeuwarden
Goed om te horen dat je nog actief bent, mooi project van de poorten!

Heb je wel door dat je nu ook je hele privé fotoarchief hebt opengezet?

Fons
 
  • Leuk
Waarderingen: Marijn

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
542
319
Wat spijtig om te horen van Wim zijn overlijden. Hij heeft mij zeer vriendelijk en juist geholpen tijdens de bouw van mijn lintzaag, twee jaar geleden. Zijn versie hebben we helaas nooit 'af' hier mogen aanschouwen.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Door een of andere oorzaak heb ik dit topic niet meer gezien, maar kortgeleden met Jaap (Baas) gesproken en tijdens dat gesprek kwam WR1944 ter sprake en hoorde ik dat Wim Roetman in December 2020 was overleden.

Net als haasjetik heb ik hem ontmoet in Den Haag vlak voor zijn vertrek naar de USA.
Daar heb ik 2 zelf gemaakte kastjes van hem gekregen die nog steeds in gebruik zijn bij mijn dochter.
En wat gereedschap waarvan ik nog steeds de kleine slijpmachine gebruik en het andere door mijn schoonzoon.
Na deze ontmoeting heb ik altijd contact met Wim gehouden, met af en toe een e-mail en via het forum.

Volgens mij woonde hij niet alleen samen maar was ook getrouwd met zijn Amerikaanse liefde.
Ik zal hem missen en wens zijn naasten sterkte met het verlies, rust in vrede Wim.
Mvg, Ger.
 
Laatst bewerkt:

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Dat wist ik niet, van Wim. Maar nu ik erover nadenk heb ik al een tijdje zijn naam niet meer onder berichten zien staan.
Wel weer een mooi dat dit draadje hem weer even aanwezig maakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Scheppie

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Erg dat we WR 1944 moeten missen. Zijn bijdragen droegen altijd een speciale stempel.

Ik herinner mij dat Tuoh klaagde over de slechte leesbaarheid, door de vele reclameboodschappen, van dit forum, bij het overschakelen naar de nieuwe software. Het was in het begin wat zoeken naar (reclame - hout inhoud) evenwichten. Met zijn oogproblemen zag hij de bomen niet meer door het bos, het werd visueel te druk, waarscheinlijk moest hij ook nog eens heel sterk inzoemen om te lezen en vond hij de inhoudelijke teksten te moeilijk terug..

Mogelijk heeft hij daardoor afgehaakt? En is hem de toestemming verlenen om een adblokkker te gebruiken de oplossing?

groeten,

Ornament
 

SimondelaCourt

Actieve deelnemer
19 jul 2016
198
16
Neede
Ik weet niet helemaal of dat de oorzaak is, ik zie nog wels wat van zijn berichten op Facebook. Adblocker zou niet hoeven dmv abonnement kan je ook van de ads af komen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.