Ik noem het af. Er zitten 3 lagen zijdeglans zwarte lak op het frame en dat is niet perfect gelukt (had ik al gemeld dat ik schilderen haat??). Het blad staat in 3 lagen (beide zijden) matte Jachtlak van Tenco. Misschien een beetje rudimentair maar het is voor een bijna-tiener die er waarschijnlijk allerlei rotzooi op gaat morsen zoals lijm, stiften en verf, dus het is beter zo.
De achterkant rechts achter sluit niet perfect aan op de achtermuur. Dat was wel gepland, en ik wist dat de zijmuur iets uitliep (>90 graden) op die achtermuur, maar had vergeten op te merken dat dit slechts de eerste ±50 centimeter was, daarna loopt hij weer terug. Het 'aanhangsel' voorkomt dus nu dat ik hem helemaal naar de achtermuur kan schuiven, maar daar is nu weinig meer aan te doen.
Enige wat ik nog ga doen is iets tussen het blad en dat groene kastje maken zodat hij daar ook op leunt, dan kan ze niet per ongeluk de boel naar voren kiepen door daarop te leunen of vallen.
Omdat het frame van bouwmarktvuren is kan ik niet zeggen dat het 'helemaal uit gerecycled hout' is gemaakt maar je kunt wel degelijke toffe dingen van pallets maken buiten plantenbakken en terrasbanken
.