Waterverdeler voor wand- of paalbevestiging

workingwithwood

Post veel
22 okt 2008
1.033
220
Stiens
Omdat dit forum bijzonder veel nuttige informatie levert, deze vraag ook maar hier in de Kantine.

Ik ben op zoek naar waterverdelers die ik aan een paal kan bevestigen. Wat ik vind (voorbeeld) is bedoeld om aan een kraan te draaien en vandaar dan het water te verdelen.
Varianten zijn van messing (voorbeeld) waar soms een of meer oortjes met een gat aan zitten maar die lijken niet voor bevestiging bedoeld omdat ze dan in het midden van de ronding zitten.

Verder . . ik zoek een verdeler waar ik een slang (eventueel tyleen buis) naartoe kan leggen en vanwaar ik dan een nieuwe verdeling kan maken. Die verdeler wordt in mijn plan aan een forse paal bevestigd.

Ik hoop dat iemand zoiets al eens gedaan heeft en mij van tips kan voorzien.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
11.618
4.497
Kan je gewoon fitten op een muurplaat. Met dubbele nippels, t stukken en knieen. Daar kan je dan weer je kogelafsluiters in draaien. Met loctite in elkaar draaien.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.