Kan sowieso met vrijstelling.Mogen ze dan wél het centrum in?
Neen. Het gaat er om wat voor model/type op het kenteken staat. Niet of het geel of grijs is. Het maakt ook niet uit of het wel of geen diesel is. Een vrachtwagen op waterstof mag ook niet, maar je kunt er waarschijnlijk wel ontheffing voor krijgen want schone motor. Mijn Kei truck, hoe klein ook, wordt als vrachtwagen gezien. Je kunt op een of andere site op kenteken controleren of je er in mag en er is een site met alle zones (postcodes) waar je niet in mag.Maar iets op geel kenteken kan volgens mij gewoon, dat is een personenwagen.
Beschikking?Het is sneller om de beschikking in de prijs op te nemen.
Volgens mij geldt de eerste registratie als maatgevend. bijv. V-klasse mag gewoon op geel kenteken.Neen. Het gaat er om wat voor model/type op het kenteken staat. Niet of het geel of grijs is. Het maakt ook niet uit of het wel of geen diesel is. Een vrachtwagen op waterstof mag ook niet, maar je kunt er waarschijnlijk wel ontheffing voor krijgen want schone motor. Mijn Kei truck, hoe klein ook, wordt als vrachtwagen gezien. Je kunt op een of andere site op kenteken controleren of je er in mag en er is een site met alle zones (postcodes) waar je niet in mag.
Het enige dat kan is op tijd ontheffing voor het stadscentrum o.i.d. aanvragen waar je moet zijn.
Ik heb het nog niet hoeven aanvragen tot op heden dus daar durf ik geen antwoord op te geven.Als je een kleine verbouwing moet doen loopt dat snel op voor de klant, naast het klaarblijkelijke feit dat je maar 6x een vergunning kan aanvragen.
Gaat dat dan digitaal en heb je geen wachttijd?
Ergste geval zal je materiaal en gereedschap brengen en dan een ander vervoers middel moeten gebruiken om kosten te drukken.Als je een kleine verbouwing moet doen loopt dat snel op voor de klant, naast het klaarblijkelijke feit dat je maar 6x een vergunning kan aanvragen.
Hybride is vaak wel benzine. Weet alleen niet of de reguliere bussen ook in eeen dergelijke uitvoering zijn te krijgen. Heb nu een Transporter voor personen als tijdelijke huur en die is hybride met benzine. Echt ff opletten met tanken....Enigste wat me opviel is dat je met een benzine bestelbus wel erin mag.....
Die zijn vrij zeldzaam.
Denk dat een citroen berlingo het makkelijkst aan te komen is.
Maar dat is niet groot genoeg voor mij.
Ergste geval zal je materiaal en gereedschap brengen en dan een ander vervoers middel moeten gebruiken om kosten te drukken.