Wat doe ik met dat hoge spouwmes, dewalt dw745

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
155
0
Warns
Ja, dat zou beter moeten of anders de optie om een kwalitatief goede te kopen. Zelf een cross cut sled met inlay's voor bijvoorbeeld 30, 45 en 60 graden is ff werk maar dan heb je..... groet, Hendrick.

thomasz

Actieve deelnemer
11 apr 2015
385
43
Heb om mijn makita 2704 de even waardeloze afkortgeleider vervangen door een incra.
Past op 745 misschien ook?

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
2.670
163
Het land van Maas en Waal
Sinds gisteren ben ik ook in het bezit van een DW745 (type 4), maar daarvan missen spouwmes en beschermkap. Nu kan ik de originele bestellen, maar ik vroeg me af of er ook mensen zijn die ervaring hebben met het wel/niet kunnen gebruiken van de verbeterde beschermkap (uit 2 delen) zoals de DWE7492 die kent.

Joseph

Actieve deelnemer
17 aug 2013
85
6
Omgeving Alkmaar
Geen antwoord op je vraag, maar mocht je toch een beschermkap willen hebben die bij het origineel hoort, ik heb er nog eentje die bij mijn tweede spouwmes zat. Tegen verzendkosten mag je die zo hebben. Moet je alleen nog even een spouwmes maken.

• Leuk
Waarderingen: jpandriesse en Kor

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
2.670
163
Het land van Maas en Waal
Dank voor het aanbod, maar mocht het er op lijken dat de nieuwe versie niet te gebruiken is, dan bestel ik 2 originele en heb ik binnenkort ook een beschermkap over (oftewel nr 2 is voor het maken van een ingekort spouwmes 😉 ).

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.