Wat anders

gerwin

Actieve deelnemer
2 okt 2016
47
17
Wat een prachtwerkstuk weer Nico .
Mijn complimenten, ik sta steeds weer versteld van je ontwerpen en uitvoering van je werkstukken .
Hopelijk krijgen we hier tzt ook een verslag van hoe dit te maken

Groet
Gerwin

• Leuk
Waarderingen: Nico Oosthoek

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
553
309
‘s-Hertogenbosch
Is weer een uitdaging om te bedenken hoe je dit gemaakt hebt. Het ziet er schitterend uit, een toevoeging op jouw repertoire….
Mooie afwerking. Het ebonizen is dat gebeurd door middel van een zwarte kleurstof of door een procedé als bij looizuur houdende houtsoorten….
De hoogglans heb je die met een laklaag aangebracht?
Zeker qua vormgeving en compositie ziet het er schitterend uit en zal ook een uitdaging zijn…..
Voor menig draaier is dit inspiratie ( voor mij in ieder geval wel)

Groetjes van John

Is weer een uitdaging om te bedenken hoe je dit gemaakt hebt. Het ziet er schitterend uit, een toevoeging op jouw repertoire….
Mooie afwerking. Het ebonizen is dat gebeurd door middel van een zwarte kleurstof of door een procedé als bij looizuur houdende houtsoorten….
De hoogglans heb je die met een laklaag aangebracht?
Zeker qua vormgeving en compositie ziet het er schitterend uit en zal ook een uitdaging zijn…..
Voor menig draaier is dit inspiratie ( voor mij in ieder geval wel)

Groetjes van John
Afwerking is waterbeits (clou) en acryllak

• Leuk
Waarderingen: John1969

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.917
1.145
Leeuwarden
Complimenten met dit prachtige werkstuk Nico! Komt het verslag in het Radiusblad? Kun je het daarna ook hier plaatsen?

Groet van Fons

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.508
2.234
Terkaple
www.woodworking.nl
Prachtig Nico, weer een bijzonder werkstuk. Ook ik ben erg benieuwd hoe je dit gemaakt hebt, ik loop al een tijdje na te denken om een kistje te maken in de vorm van een Jacobschelp met maar 1 scharnier. Ik zie dat jij misschien wel de oplossing hebt!

jaap

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.