Wagner MMC 220 vochtmeter (non-destructief)

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
TKA: Wagner MMC 220 non-destructieve/capaciteits vochtmeter, in perfecte staat.

Ideaal voor het meten van het vochtgehalte in hout in alle fasen van het verwerkingsproces. Non-destructieve meting dus geen beschadigingen in je hout.
Voor wat nadere info: MMC220 Moisture Meter Provides Fast, Non-Invasive Wood Moisture Readings

Aangeschaft in 2018 voor €425, vraagprijs €200.

Ophalen in Breda, of verzekerd verzenden.
 

Bijlagen

  • 2021-11-15 09.53.28.jpg
    2021-11-15 09.53.28.jpg
    81,7 KB · Weergaven: 38
  • 2021-11-15 09.54.10.jpg
    2021-11-15 09.54.10.jpg
    135,6 KB · Weergaven: 39

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
275
77
Oldenzaal
Het vervolg ......

capture_06112022_234052.jpg
Goedemorgen Jan,

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses dat je bestelling niet compleet geleverd is.

We hebben hiervoor dan nu een nieuwe zending aangemaakt, omdat het product momenteel niet voorradig moet je wel rekening houden met een levertijd. Deze staat gecommuniceerd in de e-mail die je ontvangt over je nieuwe zending.

We vertrouwen er op je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Milo
Klantenservice



Beste Jan .....,

Bij deze berichten wij je over jouw openstaande order.

Vanuit de leverancier hebben wij te horen gekregen dat het door jou bestelde product, Dryfast HTVTMSET T510 Professionele hout- en bouwvocht prikmeter set - 10mm niet meer leverbaar is. Helaas hebben wij hier op dit moment ook geen passend alternatief voor.

We hebben daarom de bestelling (deels) geannuleerd. Indien je al hebt betaald wordt de terugbetaling in gang gezet.

Excuses voor het ongemak.


Dus ...... ik heb alleen de meter zelf mogen ontvangen bij de eerste levering en moeten vragen om de handelectrode. Die zou per omegaande afgestuurd worden. Maar helaas.

Ik had deze bestelling lopen bij Gereedschapcentrum, waar ze de "set" nog steeds verkopen. Niet meer voor €312,99 maar voor €375.99]. Dus "niet op voorraad"betwijfel ik. 😉
En bij een herhaalde search naar andere leveranciers toch maar weer een bestelling geplaatst bij Toolnation [ €354.53] .... waar ik best wel slechte ervaringen mee heb. Vooral met genoemde levertijden [1 tot 3 werkdagen]. We gaan kijken of deze wel kunnen leveren.

Mocht iemand een Trotec T510 willen kopen voor €312,99. 😉
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.