Waar vind Ik mijn priveberichten zodat Ik er plaats in kan maken ??

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Zoals ik het nu zie op mijn telefoon (safari) geen envelopje, wel op mijn laptop.

Het envelopje zie je wel op de mobiele site als je linksboven op de 3 horizontale streepjes drukt.
Het contrast van de icoontjes is wat laag, maar ze staan bovenaan
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ik zag geen optie om berichten te verwijderen, alleen "leave". Dat heb ik met alle berichten gedaan, maar nog steeds blijft de melding in beeld dat de berichtenbox vol stroomt. @baas : hoe op te lossen?
 

dulcinea

Actieve deelnemer
10 dec 2011
156
1
Houten
Die vraag heb ik ook, hoe raak ik de oude zaken kwijt. Tot nu toe vind ik de site niet overlopen van gebruiksgemak. Was meer dan tevreden over de oude site.
 

shadowman

Actieve deelnemer
26 mrt 2014
181
0
Ik zag geen optie om berichten te verwijderen, alleen "leave". Dat heb ik met alle berichten gedaan, maar nog steeds blijft de melding in beeld dat de berichtenbox vol stroomt. @baas : hoe op te lossen?
Ik heb de berichten aangevinkt maar kan niet vinden hoe ze te verwijderen.
Weet iemand hoe dat moet?.
Alvast bedankt
 

bakkiet

Actieve deelnemer
25 aug 2018
90
22
Dordrecht
Als je een bericht selecteert, komt er onderaan een balkje waar je een keuze kan maken. De conversatie 'leaven' staat gelijk aan verwijderen. Op de mobiele telefoon heb ik geen idee.

Zie de rode markeringen op het screenshot onderstaand. Rondje bij het aanvinken en de pijl waar je de menukeuzes hebt om te doen met de geselecteerde berichten.
1589399063794.png
 

Bean

Actieve deelnemer
16 okt 2012
82
8
Gelderland
Wat ik in eerste instantie fout deed: vergeten om na het selecteren van 'leave', even op Go drukken. Dan pas voer je de actie ook uit :rolleyes:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.