hallo @Emilio,
ik dacht dat we dit draadje gestart waren nav een discussie ivm wat al dat niet mag op het marktplein en dus uit bezorgdheid over hoe we dit forum een aangename plek kunnen laten (blijven) zijn.
vervolgens zie ik jouw 2 bijdragen tot deze discussie
ik zou het hier persoonlijk aangenamer vinden als we allemaal een mening kunnen formuleren zonder daarop persoonlijk aangevallen te worden.
ik dacht dat we dit draadje gestart waren nav een discussie ivm wat al dat niet mag op het marktplein en dus uit bezorgdheid over hoe we dit forum een aangename plek kunnen laten (blijven) zijn.
vervolgens zie ik jouw 2 bijdragen tot deze discussie
enOver irrelevant duiden van anderen gesproken, mooie pot verwijt de ketel....
ik voel dit aan als 2x met de voeten vooruit, 2x op de man en 2x als reactie op een post van iemand die zijn persoonlijke mening geeft om inhoudelijk bij te dragen aan de discussie.Ach, jouw mening is natuurlijk de belangrijkste, dus dan moeten we het maar zo doen. Misschien moet je nog wat meer HOOFDLETTERS gebruiken om overtuigender te zijn?
ik zou het hier persoonlijk aangenamer vinden als we allemaal een mening kunnen formuleren zonder daarop persoonlijk aangevallen te worden.
helemaal mee eens en jouw bijdragen zijn daar vaak erg goed!Ik zou toch als hoofdmoot inhoud willen blijven zien eigenlijk......