Waar luisteren wij naar?

Poortstuk

Actieve deelnemer
22 jan 2021
170
82
Aalten
Standaard Qmusic. Vooral later op de avond zijn er dj's die een voorkeur hebben voor iets te veel dreun muziek. Dan gaat er een dvd in van ilse de lange of nick en simon
 

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
214
49
Grönnen
Oeh, ben ik wel erg saai...gewoon NPO radio 2...

Ik ook, behalve zaterdag tussen 12 en 2

Dat is juist het enige wat ik luister ( en naar kijk ) op radio2 :)
( NU dus )
Ik ga (ging) er soms ook naar toe.
Maarrr, ik ben zeker niet kritiekloos en het valt inderdaad nogal buiten de rest vd programmering op die zender.
Gezien de rest vd reacties kan ik zo de leeftijden schatten en dan kennen sommigen ook nog wel "zaterdagmiddag sport" op Hilversum 3, dat was ook zo'n uitzonderlijk iets op die zender en toen had je nog niet veel uitwijkmogelijkheden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JochemK

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
636
303
Het Groene Hart
Dat is juist het enige wat ik luister ( en naar kijk ) op radio2 :)
Vandaag weer eens een kans gegeven, nu Felix Meurders er niet meer bij is, is het beter te doen. Stefano Keizers vind ik nog steeds niet om aan te horen.
Zomerspijkers vind ik vaak wel erg goed.

Als Radio 2 niet leuk genoeg is (of als ik me moet concentreren, lees geen geklets wil horen) meestal Spotify.

Favoriet is deze:


Maar ook veel Acda en De Munnik, allerlei blues, top 2000,
 

TonP

Actieve deelnemer
31 mei 2020
346
126
Ik luister naar mijn vrouw. En als ze ‘uit’ staat naar de stilte om mij heen.

Maar het valt mij op dat het nergens stil is in Nederland. Ik dacht redelijk landelijk en rustig te wonen maar het is verre van stil.
 
  • Leuk
Waarderingen: Poortstuk

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.