Waar luisteren wij naar?

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Dit mis ik hier nog: Een topic om anderen deelgenoot te laten worden van jouw muzieksmaak.

Ik luister op het moment veel naar de Italiaanse band Kingcrow, een zeer creatieve progrockband. Niet te moeilijk, zoals veel prog kan zijn, dit zit gewoon erg goed in elkaar. Nieuw album komt dit jaar nog uit


 
  • Leuk
Waarderingen: JonasLa

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Ik luister werkelijk van alles. Van gospel tot metal. En van Abba tot Queen. Alleen dance en klassieke muziek luister ik vrijwel niet.

Mijn Nederlandse favoriete band:
 
  • Leuk
Waarderingen: JonasLa

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
636
303
Het Groene Hart
Oeh, ben ik wel erg saai...gewoon NPO radio 2...
Ik ook, behalve zaterdag tussen 12 en 2 en maandag - donderdag van 4 tot 6 want die dj's kan ik niet uitstaan.

Muziek tijdens het klussen / knutselen is voor mij onontbeerlijk. Heb daarvoor zelfs otoplastieken met bluetooth aangeschaft, echt een genot.
 
  • Leuk
Waarderingen: vandikte

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
498
118
Omg. Eindhoven
Ik heb ook muziek nodig tijdens het klussen..
Meestal staat er hier NPO Radio 2 aan.

En heel soms wil Veronica er nog eens tussendoor komen
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
903
760
Nootdorp
Ik heb liever geen muziek, want dan kan ik me niet concentreren. Ik luister wel naar mijn vrouw, als ik dat niet doe, dan krijg ik andere geluiden naar mijn hoofd :rolleyes:
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: casselt en LukeB2530

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.760
733
Enschede, Twente
Op de oude iPad (verbonden met B&O speaker) in mijn werkplaats draai ik drie playlists: Bonnie 'Prince' Billie, Fiona Apple, Nick Cave (& The Bad Seeds, dus). Als ik alles mee kan zingen ga ik er wat nieuws opzetten -- wat nooit gaat gebeuren want ik heb geen geheugen voor letterlijk opslaan van teksten.
 

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.223
531
Eanske
ingoogni.nl
Muziek tijdens het werk, omgevingsmuziek vindt ik verschrikkelijk. Ik luister veel muziek, maar als bewuste keuze, ik ga er voor zitten en zet een plaat (of cd of stream) op.
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
845
441
Noord-Veluwe
Het meeste stamt nog uit de jaren '70. Veel hard rock uit die tijd. Whitesnake, Deep Purple, Rainbow, Queen, ZZ Top, Lynyrd Skynyrd, Jethro Tull, etc. Uit de jaren '80 kies ik vaak meer uit de hoek van de metal: Savatage (voor de dood van de belangrijkste leden), Dio, Frank Marino, Iron Maiden, Queensrÿche, en ouder werk van Yngwie J. Malmsteen. Meer recente muziek is dan weer van Rob Thomas, Del Amitri (aanrader!), Thunder, en Nickelback. Als ik minder behoefte aan herrie heb, dan gaat het ook echt de hele andere kant op. Denk aan Bob Dylan, The Band, Neil Young, maar ook aan Yello of Jamiroquai. Kortom mijn muzieksmaak is net zo'n chaos als mijn bovenkamer.
 
  • Leuk
Waarderingen: JonasLa

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.