waar haal ik slotjes en scharnieertjes

Coert

Nieuw lid
19 nov 2010
4
0
Geen idee of ik dit hier kan vragen maar ik ben opzoek naar een adres voor mooie kleine scharniertjes en voor al slotjes. Is vooral voor kleine kistjes.

Wie o wie kan me de goede kant op sturen.

Coert

A.N

Actieve deelnemer
12 aug 2010
243
34
Schoonoord
Hoi,

In Ulft heeft de Splinter opheffingsuitverkoop
Al het beslag,scharniertjes en sloten gaan weg voor € 0.60 p.st

Misschien zit er iets voor je bij,via hun website kun je wel zien wat ze hebben.

Theo de Graaff

Nieuw lid
2 jun 2011
4
0
Kijk eens bij deurbeslag.nl . Ben er zelf eens geweest. Hebben de meest exclusieve scharnieren en scharniertjes.

MeubelCreatie

Nieuw lid
6 nov 2024
1
0
Nederland
Zoekende op internet naar kleine scharniertjes en ideeën, kwam ik op dit oude bericht.
Nu mooie kleine smeedijzeren scharniertjes gevonden met echt mooie uitstraling voor mijn project.
Gelijk meer besteld dan nodig omdat ze nu in de aanbieding staan voor een belachelijke spotprijs van 0,89 cent. Kijk maar eens op de pagina smeedijzer van www.porseleinenknoppen.nl
Ze hebben echt mooie producten voor goedkope prijzen en die mij al een idee hebben gegeven voor mijn volgende project, buitenkeuken met kastdeuren en daar wil smeedijzeren scharnieren en kastknoppen op die bij www.porseleinenknoppen.nl allemaal goedkoop te krijgen zijn :)

Bijlagen

• Scherm­afbeelding 2024-11-06 om 21.15.43.png
    Scherm­afbeelding 2024-11-06 om 21.15.43.png
    166,1 KB · Weergaven: 1

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.252
613
@chevy66 Ik denk dat @MeubelCreatie niet echt blij wordt van jouw advies. Direct na inschrijving zo nadrukkelijk reclame maken voor een (web-)handel? Dat riekt naar zakelijke belangen. Wordt gemeld...

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.