P
Iemand zei hier ook dat in West-Vlaanderen zowel vuren als grenen te krijgen zijn bij houthandelaars. Waarschijnlijk zijn die zogenaamde 'grenen' planken daar gewoon eigenlijk vuren.
Ik zou niet weten waarom ze in de Vlaanders wel grenen planken zouden verkopen, en hier in Limburg niet.
...
Ik zoek verder.
Groeten,
Geert1964
Hallo,
1° Claesen in Nerem heeft geen website, vind zelfs geen e-mailadres, wel telefoonnummer
2° In Bricoplanet hebben ze, zoals in de andere DHZ (Hubo, Gamma), geen grenen planken
Ik heb contact gehad met een houthandelaar en deze zegt zelf dat hij die grenen planken graag zou willen aanbieden aan zijn klanten, maar ze ook nergens kan vinden!
Zo gemakkelijk is het dus niet.
Wat ik wel gevonden heb is grenen planken van 50 cm breed (80 cm lang) bij Ikea. Dit zou kunnen dienen, hoewel ze eigenlijk niet bedoeld zijn als timmerpanelen, maar bedoeld zijn als onderdeel van een kast.
Iemand zei hier ook dat in West-Vlaanderen zowel vuren als grenen te krijgen zijn bij houthandelaars. Waarschijnlijk zijn die zogenaamde 'grenen' planken daar gewoon eigenlijk vuren.
Ik zou niet weten waarom ze in de Vlaanders wel grenen planken zouden verkopen, en hier in Limburg niet.
...
Ik zoek verder.
Groeten,
Geert1964
Hallo allen,
Ten eerste, ik zoek dus grenen planken van 50 cm breed, daarvan vind ik niets op het internet, ook niet bij houthandelaren. Wel genoeg grenen planken voor vloeren, maar de breedte daarbij is beperkt.
Tweede: aan Willem1958, ik vind dat overzicht niet van die houthandelaren in België...
Geert1964