Vrije categorie kikkertjes

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.087
2.244
Klein-Brabant, Vlaanderen
erg leuk !
in het draaien zou ik mijn draai niet vinden
maar heb je voor mijn technische nieuwsgierigheid een paar foto's van het maakproces ?
en zeker van de onderdelen waaruit de kikkerkopjes bestaan ?

Schaafnerd

Actieve deelnemer
12 jul 2024
53
77
Vlijmen
@John1969, als import Vlijmenaar kan ik niet mijn draai (;)) vinden in het carnavals leven, maar deze zien er wel echt leuk uit. Veel plezier vandaag op de 11de van de 11de :)

• Leuk
Waarderingen: John1969

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
322
175
‘s-Hertogenbosch
Is gelukt gewoon een hele mooie dag gehad met de regenbuien op de juiste momenten.
Kikkertjes hebben een nieuw baasje gevonden, dus ze zijn weer op…
Het nodigt weer uit 🤩

• Leuk
Waarderingen: Schaafnerd

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
322
175
‘s-Hertogenbosch
Beste iedereen 😁, ik wil alvast melden dat er een” bericht uit de werkplaats “ gestuurd is voor de aktieradius. Heb ondertussen al contact gehad met @Henk de Rijk en @Leep en al een lay-out ontvangen dus heb de goeie hoop dat er in # 124 het door jullie gevraagde, geplaatst wordt….
Ik wil hier dus niet teveel plaatsen ook vanwege het leesbaar blijven van het topic voor de jury 🤩( dat was een ook zo’n vraag)
In de link staat een stappenplan wat ik in welke volgorde en met welke centerpunten

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
322
175
‘s-Hertogenbosch
Volgens de regels van de Challenge zou ik minimaal drie foto’s moeten bijvoegen, het liefst ook van het maakproces 🤔.
Dilemma. Ik heb al een stappenplan bijgevoegd. Ik weet niet of een kort filmpje ook telt. IMG_4600.jpeg
De stappen die ik doorlopen heb
IMG_4690.png

Het schuren op de schuurschijf korrel 60 tot 320 bij een toerental van ongeveer 600 tpm.
En ondergetekende in aktie met een demo bij de Dommeldraaiers

• Leuk
Waarderingen: arjaano en Luc H

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.