WD40 bagger, foei lemen ga je mond spoelen, topspul, ik smeer het nog net niet op brood, maar het is goed voor van alles ;-)
Dan stel ik voor dat je al je festool speelgoed de deur uit doet, en een leatherman gaat gebruiken.
WD40 bagger, foei lemen ga je mond spoelen, topspul, ik smeer het nog net niet op brood, maar het is goed voor van alles ;-)
Dan stel ik voor dat je al je festool speelgoed de deur uit doet, en een leatherman gaat gebruiken.
Duh, en-en gaat ook héél goed hoor.
Een Leatherman is zelfs handig als je op een puntje in de bocht van een rivier staat en net geen achterwaartse worp kan maken omdat er een tak van een berk te veel over het water uitsteekt. Een Leatherman Wave heeft een prima takkenzaagje...
Ik had dit ook met mijn vorige Mercedes, het was toen dat er aan één knop wat oxidatie aan de binnenkant zat, ik moest toen regelmatig de knop ff veelvuldig heen en weer draaien en dan ging het ff goed, maar helemaal opgelost was het niet.
Begrijp ik goed dat het geregeld wordt middels een potmeter o.i.d.?
Dan zou een goede contactspray een oplossing kunnen bieden.
Neem wel een echte contactspray en niet die bagger WD40.
Kontakt 60, eventueel in combinatie met kontakt WL.
Hebben ook spuitbusjes Dust of, blaas je eventueel los vuil eruit, ( wellicht dat perslucht ook werkt maar dat blaaspistool is zo groot)
Zeker goed nieuws, bij wie ben je geweest ?