Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wel erg resoluut...op het huis van een kennis zit het al 27 jaar als boeidelen op de goot-constructie, het is alleen een heidens karwei om opnieuw in de lak te zetten en moet ook veel te vaak in mijn ogen...(ik zou het zelf ook niet toepassen, maar het kan wel)
Gegroefde multiplex is dat een optie? Is ook maar 11 mm dik denk ik trouwens. Garantie is 10 jaar denk ik maar je gaat moeten zien dat je water weg kan als het in een groef zit in je palen, dat weet ik niet natuurlijk hoe je dat voorzien hebt.
Okoumé garantieplaat voor nemen. Kopse kanten schuren met korrel 120 en dan rondom 2x in de transparante plaatsealer zetten. Hierna aflakken met een uv bestendige blanke lak.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.