Ik link letterlijk naar detzelfde webwinkel
Heb je een foto van de aansluiting binnenin? Ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.
Kapje eraf halen en je ziet eenvoudig hoe het zit. Zo spannend is dat ook niet lijkt me.Dat vind ik er toch héél gek uitzien zo. Ik zou denk ik altijd de niet-geschakelde draad in een buis ernaast gelegd hebben, in plaats van door de schakelaar heen voeren. Niemand behalve jij zal snappen hoe die schakelaars werken, denk ik.
Bekijk bijlage 91313
Ik heb twee schakelaars boven elkaar geplaatst en zoals je ziet één kabel gaat via de eerste schakelaar, de andere kabel loopt door naar de tweede schakelaar. Normaal hangt de schakelaar andersom, ik heb ze op de kop gehangen omdat dit qua lay-out met de kabels beter uitkwam. Daarvoor heb ik het schakelaartje zelf (4 kleine kruiskoppeling schroefjes) wel even 180 graden gedraaid zodat de tekst op de werkschakelaar kap niet op de kop staat.
Dit betreft 1 groep.
Maar leg eens uit wat er zo gevaarlijk is aan een kabel die zo loopt. En wat het verschil is met verdeeldozen waar ook meerdere kabels doorheen lopen?
Niet zo spannend? 230 Volt!Kapje eraf halen en je ziet eenvoudig hoe het zit. Zo spannend is dat ook niet lijkt me.