Voorstellen

CoraW

Nieuw lid
7 nov 2024
8
7
Meppel
Hallo allemaal. Zal me ook even voorstellen. Ik ben Cora en vind het erg leuk om dingen te maken van hout voor thuis gebruik. Tot nu toe voornamelijk dingen ge,maakt voor mijn huisdieren. Zoals een ligbed van rest hout. Voor mijn katten heb ik een buitenren gemaakt van voornamelijk pallet hout. Nu heb ik het idee gekregen om van stammetjes krabpalen te maken. Ik hoop hier een boel op te steken over het toepassen en bewerken van hout.

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
1.070
862
Nootdorp
welkom. Ik ben benieuwd of de katten boomstammen leuk vinden. Mooie meubels vinden ze vaak leuker....

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
5.034
1.020
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
welkom. Ik ben benieuwd of de katten boomstammen leuk vinden. Mooie meubels vinden ze vaak leuker....
Die van ons krabben voornamelijk aan stapels tijdschriften, een marokkaanse poef, en de Noorse schapenvachten. En aan de Ikea-stellingen (van mij mogen ze). Van onze Morris chair blijven ze gelukkig af...

Oh en een echte krabpaal natuurlijk.

CoraW

Nieuw lid
7 nov 2024
8
7
Meppel
Die van ons krabben voornamelijk aan stapels tijdschriften, een marokkaanse poef, en de Noorse schapenvachten. En aan de Ikea-stellingen (van mij mogen ze). Van onze Morris chair blijven ze gelukkig af...

Oh en een echte krabpaal natuurlijk.
Heb meerdere krabpalen in huis, dus gelukkig laten ze mijn meubels zo goed als met rust. In de buitenren heb ik een stam en krabpaal van stam die ze ook gebruiken.

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
322
175
‘s-Hertogenbosch
Ook welkom,
Zorg dat ze zich niet gaan vervelen want dan willen ze aandacht 🫣…. Doen ze hier ook. Hier ook alles vol met ligplekken en krabpalen….
Een andere leuke uitdaging is misschien een kattenwiel….. ook leuk om te maken, alleen daar zit wat meer uitdaging in.
Ik heb in een ver verleden in het tijdschrift MAJESTEIT een artikel geschreven over het maken van zo’n kattenwiel (2015 #100).Tot op de dag van vandaag hebben ze er hier in huis nog steeds plezier mee

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CoraW

CoraW

Nieuw lid
7 nov 2024
8
7
Meppel
Ook welkom,
Zorg dat ze zich niet gaan vervelen want dan willen ze aandacht 🫣…. Doen ze hier ook. Hier ook alles vol met ligplekken en krabpalen….
Een andere leuke uitdaging is misschien een kattenwiel….. ook leuk om te maken, alleen daar zit wat meer uitdaging in.
Ik heb in een ver verleden in het tijdschrift MAJESTEIT een artikel geschreven over het maken van zo’n kattenwiel (2015 #100).Tot op de dag van vandaag hebben ze er hier in huis nog steeds plezier mee
Ja zo'n wiel lijkt me ook leuk. Maar den dat die voor mij nog iets te hoog gegrepen is om zelf te maken.

• Leuk
Waarderingen: John1969

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
322
175
‘s-Hertogenbosch
Ja zo'n wiel lijkt me ook leuk. Maar den dat die voor mij nog iets te hoog gegrepen is om zelf te maken.
Is een kwestie van doelen stellen, deelprojectjes om uit te proberen…met als doel een eindproduct….. het lijkt moeilijk maar uiteindelijk zul je zeggen HET VIEL BEST MEE . Een bijkomend voordeel is dat je ervan leert en groeit.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.