volledig uitgerust atelier te huur in Meise

DriesWouters

Nieuw lid
8 jan 2024
6
1
Merchtem (1785)
Hallo,

Wegens lange(re) reisplannen staat mijn volledig uitgeruste atelier te huur vanaf april.
Wij zijn 5 maanden weg, maar als iemand dit langer zou willen huren kan dat zeker ook.

Mijn atelier is gelegen te Meise in een recent gebouwde kmo unit en voorzien van een zeer volledige en professionele uitrusting.

Meer info en een volledige lijst van toestellen kan je vinden op volgende immoweb link:

Hieronder alvast een eerste foto.

Bijlagen

• _ICO8941.jpeg
    _ICO8941.jpeg
    93,3 KB · Weergaven: 54
  • _ICO8945.jpeg
    _ICO8945.jpeg
    97,1 KB · Weergaven: 53
  • _ICO8944.jpeg
    _ICO8944.jpeg
    63,4 KB · Weergaven: 54
  • _ICO8942.jpeg
    _ICO8942.jpeg
    102,8 KB · Weergaven: 54
  • _ICO8940.jpeg
    _ICO8940.jpeg
    107,6 KB · Weergaven: 54
  • _ICO8939.jpeg
    _ICO8939.jpeg
    59,8 KB · Weergaven: 53
  • _ICO8937.jpeg
    _ICO8937.jpeg
    100,6 KB · Weergaven: 53
  • _ICO8935.jpeg
    _ICO8935.jpeg
    116,5 KB · Weergaven: 54
  • Leuk
Waarderingen: highraven

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.729
3.934
Waar staat KMO voor? Lijkt me een unit in een wat we in nederland een bedrijfsverzamelgebouw noemen.

DriesWouters

Nieuw lid
8 jan 2024
6
1
Merchtem (1785)
Waar staat KMO voor? Lijkt me een unit in een wat we in nederland een bedrijfsverzamelgebouw noemen.
kmo staat voor kleine en middelgrote onderneming. Het is een gebouw op een terrein met meerdere van deze gebouwen die wel allemaal onafhankelijk van elkaar zijn, hier ook wel industriezone genoemd (alhoewel dat misschien al eerder voor bedrijven van een iets grotere omvang wordt gebruikt).

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.861
2.827
Klein-Brabant, Vlaanderen
Wij zijn 5 maanden weg, maar als iemand dit langer zou willen huren kan dat zeker ook.
Mijn atelier is gelegen te Meise in een recent gebouwde kmo unit en voorzien van een zeer volledige en professionele uitrusting.
het evenwicht tussen het aangebodene & de mogelijke huurtijd lijkt mij moeilijk
wie zo'n uitgebreide werkplek in gebruik neemt, wenst die voor langer dan 5 maanden te houden
ik noteer jouw aanbod
niet voor directe plannen
goeie reis ⛷️⛵⛱️

DriesWouters

Nieuw lid
8 jan 2024
6
1
Merchtem (1785)
het evenwicht tussen het aangebodene & de mogelijke huurtijd lijkt mij moeilijk
wie zo'n uitgebreide werkplek in gebruik neemt, wenst die voor langer dan 5 maanden te houden
ik noteer jouw aanbod
niet voor directe plannen
goeie reis ⛷️⛵⛱️
Ja dat vrees ik ook, ik hoop toevallig op iemand te stoten die een kleinere atelier heeft/deelwerkplekken gebruikt en in die periode een groot project heeft of ... Op zich kan het ook voor langer gehuurd worden dan die 5 maanden (ik ben flexibel ook in de periode nadat wij terug zijn van onze reis). Na onze reis ben ik sowieso van plan om mijn atelier ook deels te verhuren (als deelatelier met losse dagen of in een andere formule) en dat evenuteel ook met wat extra begeleiding van mij naar ontwerp/technische uitwerking/gebruik van de machines/... Moesten er daar al geinteresserden voor zijn laat maar weten!

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.861
2.827
Klein-Brabant, Vlaanderen
met een collega van mij heb ik ooit in W-VL een projekt voorbereid
dat was in een deelwerkplek met ruimte + machines voor verschillende 'huurders'
als ik mij dat goed herinner, dan zat de eigenaar in een soort dun bevolkt verspreid netwerk
collega + werkplek vermeld ik hier uit discretie niet

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.