Op dit ogenblik ben ik toe aan het recht en haaks schaven van alle fronten van m'n keuken. Daarbij komt de vraag naar voren wat een normale voeg is tussen de verschillende fronten. Dat wil je graag zo klein mogelijk houden, zeg zo'n 2mm, maar de kastjes moeten natuurlijk nog wel open kunnen. Als ik de Blum Cliptop 120 graden scharnieren gebruik, bij 25mm dikke fronten, wat kan ik dan als minimale voeg aanhouden? Ik heb de catalogus van Blum bestudeerd, maar wordt daar eigenlijk niet veel wijzer van 
Een andere vraag. De koelkast komt tegen een zijmuur. Het wordt een inbouw koelkast met opgeschroeft front. Ik neem aan dat je het kastje dan niet strak tegen de muur kunt zetten, maar dat daar nog een strookje tussen moet, om de deur nog open te krijgen. Ik heb daar nu 1cm gedacht, is dat genoeg?
Helaas kan ik niet bij de bestaande keuken spieken wat daar is alles schots en scheef met gapende voegen en versleten scharnieren.
Een andere vraag. De koelkast komt tegen een zijmuur. Het wordt een inbouw koelkast met opgeschroeft front. Ik neem aan dat je het kastje dan niet strak tegen de muur kunt zetten, maar dat daar nog een strookje tussen moet, om de deur nog open te krijgen. Ik heb daar nu 1cm gedacht, is dat genoeg?
Helaas kan ik niet bij de bestaande keuken spieken wat daar is alles schots en scheef met gapende voegen en versleten scharnieren.