Video’s niet meer zichtbaar

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.754
979
Omgeving Eindhoven
Sinds enkele dagen zijn geplaatste video’s niet meer zichtbaar.
Eerder waren deze nog gewoon te bekijken. En als ik dezelfde video’s opzoek op YouTube zelf (of doorklik naar de link bij de filmpjes waar de TS ook de link had gepost), kan ik die wel gewoon zien.
En ik las in een ander topic dat er meer mensen last van hebben.

@jaap @Athanor Zou het bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat het land vanuit waar we gehost worden niet meer NL is? Of is er iets anders aangepast? Ik las laatst bij YouTube ook een wijziging die binnenkort ingaat ivm video’s die als Verborgen staan en voor 2017zijn geüpload (dat die op privé komen en dus onzichtbaar worden). Maar de bewuste video’s die ik probeerde te kijken zijn recent geplaatst…

En op een ander forum, waar video’s ook dmv een inbedded link naar YouTube geplaatst moeten worden, doen de video’s het nog steeds.

Om deze melding gaat het:
Knipsel.JPG

Edit, ik zie bij het journaal net dat er (weer) een storing is geweest bij een aantal grote websites, doordat er een dienst van contentdistributienetwerken (CDN) plat heeft gelegen. Kan dit ermee te maken hebben?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: thewieger

thewieger

Actieve deelnemer
6 mei 2019
96
30
Wageningen
Inderdaad beter om even een apart topic te maken.

Wat je opmerking over de CDN storing: het is onwaarschijnlijk dat dit de oorzaak was, omdat dat is opgelost maar het probleem nog steeds bestaat.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
Post net een oud topic van mij als reactie, daar staan idd een paar video's in die nu niet meer zichtbaar zijn..
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.754
979
Omgeving Eindhoven
Wat je opmerking over de CDN storing: het is onwaarschijnlijk dat dit de oorzaak was, omdat dat is opgelost maar het probleem nog steeds bestaat.
Ik dacht het ook al, maar vanuit mijn werk moet ik veel samenwerken met ict’ers en software-ontwikkelaars en mijn ervaring is dat dit soort info toch soms kan helpen, ook al lijkt het er op het eerste oog niets mee te maken te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: thewieger

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie
In dit topic werkt het nog niet.
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
als test

voor het plaatsen van een video, kopieer de de url gewoon in het tekstvak van het bericht. Dat geldt voor Youtube en Vimeo films.

 
  • Geweldig
Waarderingen: ZotVanHout

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.098
1.934
Klein-Brabant, Vlaanderen
Volgens mij gebruik je niet een juiste link.
@Dencom had mij onderstaande link gestuurd zonder de 'h' vooraan
ttps://www.youtube.com/watch?v=SehnWunNpFA&list=LL&index=12
dat werkte niet in woodworking (in een pb om dit draadje niet te overladen)

nu heb ik de https helemaal weggelaten, zoals op de schermuitsnede hier onder
==> 1627138012731.png
het werkt
je gaat wel direct naar youtube, dus de reclame krijg je er gratis bij
???????
www.youtube.com/watch?v=SehnWunNpFA&list=LL&index=12
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.