Verzoek tbv opruiming marktplein.

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ik vind het een slecht idee en bijzonder onvriendelijk om advertenties zomaar te verwijderen. Ik zie het nut ook niet. Er zijn maar zat dingen die niet zo snel verkopen.

Wie heeft er precies last van dat er een paar teveel in blijven staan?

Een herinnering af en toe kan geen kwaad. Ik heb er ook een paar als verkocht gemarkeerd.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Ik vind het een slecht idee en bijzonder onvriendelijk om advertenties zomaar te verwijderen. Ik zie het nut ook niet. Er zijn maar zat dingen die niet zo snel verkopen.

Wie heeft er precies last van dat er een paar teveel in blijven staan?

Een herinnering af en toe kan geen kwaad. Ik heb er ook een paar als verkocht gemarkeerd.
Het heeft er meer mee te maken dat er veel topics staan die al lang verkocht zijn en dan soms er op gereageerd wordt of het nog beschikbaar is.
 

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
311
51
Dalfsen.
Als het mogelijk wordt gemaakt dat in de advertentietekst het woordje VERKOCHT kan worden toegevoegd, dan is het toch duidelijk? Of in een later bericht de melding dat het verkocht is, wat nu toch ook voor kwam. Ik zie nog zo staan, "" is verkocht, mag slotje op""
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Als het mogelijk wordt gemaakt dat in de advertentietekst het woordje VERKOCHT kan worden toegevoegd, dan is het toch duidelijk? Of in een later bericht de melding dat het verkocht is, wat nu toch ook voor kwam. Ik zie nog zo staan, "" is verkocht, mag slotje op""
Dat gebeurt nu al en die gaan dan opslot. Maar er zijn nog veel toppics die verkocht zijn maar er niks bij zetten.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Is het een idee onder oudere berichten een (standaard) reactie te zetten met de vraag of het verkocht is? Bij geen reactie na 14 dagen ofzo is het weinig bezwaar alsnog te verwijderen. Misschien kan het zelfs wel automatisch.

Ongevraagd wissen vind ik echt niet kunnen.
 

John d

Actieve deelnemer
9 aug 2019
26
4
Mocht je dit automatisch willen doen er is software voor die $35 kost.


En het aantal dagen(uren) kun je instellen... Je moet je ook afvragen als het na een maand nog te koop staat, of het dan wel zo'n goede advertentie is :). Het meeste hier is verkocht voor ik het kan openen hahaha.

Wil je best wat assisteren als het gaat om installeren of instellen oid.
 

Jac56

Actieve deelnemer
30 sep 2017
30
4
oud gastel
Beste Marktplein gebruiker,

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om jullie advertenties die zijn verkocht dat te vermelden zodat deze weggehaald kunnen worden. indien het een gecombineerde advertentie is met meerdere artikelen, graag een nieuwe te starten als er deel verkocht is.

Er zijn nu zo'n 3000 topics verwijderd van het marktplein.


Beste moderator,

Hoe kan ik vermelden dat iets verkocht is, ik kan nergens zo'n slotje vinden om erachter te plaatsen
Met vriendelijke groet Jac56
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.