Vervoer Amsterdamse Fijnhout - Drenthe gevraagd

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.791
3.436
Normaal gesproken gaan die platen op een pallet en wordt die pallet door een transportbedrijf bij je thuis bezorgd. Ik zou het bijzonder vinden als de amsterdamse fijnhout handel dat niet zo zou regelen.

48rmc

Post veel
2 dec 2021
755
279
Middelburg
Wellicht heeft de topic starter deze hierboven genoemde opties al overwogen (Thomasz en Chevy66) maar misschien is de prijs van het transport een beetje uit zijn verhouding gezien de waarde van deze 2 platen? Dat gaat moeilijk worden ben ik bang van iemand vinden die toevallig die kant op moet, maar niet geschoten is altijd mis nietwaar?

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.791
3.436
Zoek een bedrijf bij je in de buurt, dat regelmatig zulk plaatmateriaal verwerkt. Bijvoorbeeld een keuken of interieurbouwer. Vraag of ze jouw platen mee kunnen bestellen. Vaak hebben ze ook een knappe zaag staan. Dan kunnen ze de platen ook gelijk voor je op delen. Gaat niet echt goedkoper zijn, maar zulke relaties zijn op den duur erg handig.

• Leuk
Waarderingen: Henk H en henkverhaar

Rekelcom

Nieuw lid
7 apr 2025
2
0
Dwingeloo
Bedankt voor het meedenken. Het gaat om speciaal gefineerde platen die alleen te leveren waren bij AF (Zebrano). Wel contact gehad met FD, maar die kon dit type niet leveren. Vervoer via een firma als Brenger is uitgesloten omdat ik niet verwacht dat ze om kunnen gaan met deze platen zonder butsen. Zagen doe ik liever zelf.

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
263
136
Voor 3-4 tientjes huur je een (boels) aanhanger waar een plaat in past.
Paar dekentjes, een helpende hand van een kameraad en dan heb je het geregeld.

Tenzij er iemand is die toevallig binnenkort ook vanuit amsterdam naar drenthe platen moet vervoeren denk ik dat dit de goedkoopste optie is.

• Geweldig
Waarderingen: ZotVanHout

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.791
3.436
Die platen komen niet vanzelf naar drenthe. Als iemand die toch die kant op gaat, ze mee moet nemen, krijg je weer gedoe als er iets beschadigd is.

• Geweldig
Waarderingen: ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.