Verstekzaag advies

Roel22

Post veel
27 feb 2017
914
318
Is het eigenlijk het geld wel waard om een origineel Ulmia zaagblad te kopen á 32.50 euro? HBM doet een hardpoint voor drie euro. Zou die ene dan 10 keer zolang mee gaan? Ik waag dit toch te betwijfelen.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.058
2.584
Je hebt bij ulmia wel meer keuze. Ik koop ook geen handzagen uit de knakenbak. Die zijn ook altijd snel bot. Ik weet niet of er nog een tussen stap is? Mijn blad zaagt nog goed, dus heb me er nog niet echt in verdiept. Maar ik geeft liever 3 tientjes uit aan een blad waarvan ik zeker weet dat het goed is.
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
434
106
Middelburg
Het bericht waar jij op reageert is van 2021.
Inderdaad van 2021 klopt als een bus, echter ik ben benieuwd of er naar een oplossing is gezocht, en gevonden. Volgens Roodborst zijn laatste bericht zou hij actie gaan ondernemen maar niets meer over gelezen. De desbetreffende handelaar op Marktplaats verkoopt regelmatig tweedehands Ulmia's voor laat ik zeggen boven gemiddelde prijzen, dan mag ik toch verwachten, dat als er iets mee blijkt te zijn, dat hij dit verhelpt?
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.555
Gaanderen
Daar mag je zeker naar vragen. Het is zeker geen verwijt van mij. Er worden echter wel vaker oude draadjes opgerakeld waar dan geen reactie op komt. Vandaar mijn reactie.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.