verkocht HBM 200 stofafzuiging 230v

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Hoi Hrry.

Ik heb net een occasie stofafzuiging op 400v gekocht, maar wil hier zo'n filter op monteren zoals de jouwe. Weet jij toevallig op welke diameter deze past? De diameter van de fles van de stofafzuiging dus.
 

Hrry

Actieve deelnemer
7 dec 2019
30
13
Rijswijk NB
Hoi Hrry.

Ik heb net een occasie stofafzuiging op 400v gekocht, maar wil hier zo'n filter op monteren zoals de jouwe. Weet jij toevallig op welke diameter deze past? De diameter van de fles van de stofafzuiging dus.
De buiten diameter van de flens van de stofafzuiging is 49 cm. Dit is de lip die naar buitenstaat. Zonder lip is dit 48.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    44,5 KB · Weergaven: 6

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Dankjewel. Ik ga hem morgen ophalen dan kan ik meten en weet ik of een HBM filter past (eventueel tussenstuk maken). Tendotools zit daar in de buurt, maar die filter is 2 keer zo duur.
 

Hrry

Actieve deelnemer
7 dec 2019
30
13
Rijswijk NB
Dankjewel. Ik ga hem morgen ophalen dan kan ik meten en weet ik of een HBM filter past (eventueel tussenstuk maken). Tendotools zit daar in de buurt, maar die filter is 2 keer zo duur.
Let wel op als die past dat je het microfilter koopt voor de hbm 200/300 de 100 is namelijk kleiner.
 
  • Leuk
Waarderingen: AtelierHQ

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.