Verkocht - HBM 10 vvd model CP2542 voor onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Motor had er niet echt meer zin in en die heb ik er uit gehaald maar de koolborstels zagen er nog goed uit maar de laatste keer dat ik hem probeerde te gebruiken leekt het er echt op dat die versleten waren... de druk van die koolbortels op het anker is nog prima, maar alle electra is nu in losse onderdelen.
Ik heb m niet meer los getest die motor.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Kan jan er een ander motortje in zetten. Er heeft nog iemand een metabo zaagmachine in de aanbieding. Dat lijkt me een prima kandidaat.
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Vervelende van deze motor is dat aan deze enkant de aandrijving van de schaafas zit en aan de andere kant zit een vertragingskast die met een ketting de doorvoerrollen aandrijft, dus das niet zon simpel motortje om te vinden en vervangen...
Dus als er toch nog iemand interesse heeft, de snaar die naar de schaafas gaat is redelijk nieuw en het zou kunnen dat ik er nog 1 reserve heb ook.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Ik hou wel van een uitdaging. Als jan geen belangstelling heeft, en het op een redelijke afstand is, wil ik me er wel over ontfermen.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Zo te zien zat er een tandwieltje een beetje met een losse passing op een asje, waardoor hij tegen de behuizing aan draaide. Zondag het ding weer even in elkaar zetten en kijken of hij weer wil spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.