Geheel volgens plan kwam om 9:30 de truck voorrijden. Telefonisch had de chauffeur zijn komst al aangekondigd, hij had volgens de GPS nog een mile te rijden. De truck was inderdaad een flinke jonge. De chauffeur was ook de enige verhuizer dus dat was flink sjouwen. Stilzitten als iemand voor me aan het werk is is moeilijk voor mij dus zo nu en dan ging ik er ook even tegenaan. Daarnaast moest ik ook de binnenkomende dozen afvinken van m'n lijst en de dozen de goede richting uit sturen. Om 12:30 waren we klaar en na een bakkie koffie vertrok de truck weer, de volgende klant was 6 uur rijden verder. Laatste klant was in Seattle, WA, in het noordwesten van Amerika. Daar in de buurt was ook z'n thuisbasis. Voorzover ik kon beoordelen heeft alles de reis goed doorstaan maar ik moet nog het keukenmateriaal inspecteren.
Ik ben gelijk de basement in gedoken en begon de dozen uit te pakken. Eerst de CMS-tafel in elkaar gezet. Daarna aan de dozen begonnen. Het was zo gaaf al je bekende gereedschappen weer terug te zien dat ik niet kon stoppen met uitpakken, het leek wel een verslaving. Alle spullen heb ik op een hoop gegooid, dat wordt in de komende dagen op de juiste plaats gelegd.
Nu de rest uitpakken. Dat zal wel langer in beslag nemen. Maar nu voel ik me echt geemigreerd.