Het leek me wel goed om dit onderwerp weer eens onder de aandacht te brengen.......
Heb je hier een mening over laat het dan even weten!!
Heb je hier een mening over laat het dan even weten!!
WR1944 zei:..........En omdat m'n locale bouwmarkt m'n veelgebruikte afmetingen alleen maar in New Zealands Radiata Select heeft koop ik dat ondanks m'n negatieve gevoel over dat transport.........
Je blog doet me trouwens denken aan een verhaal uit... Cambridge of Oxford. Daar moesten de dakbalken van een 16e-eeuwse hal vervangen worden. Maar omdat dat nogal forse exemplaren waren was men bang dat het nogal in de papieren zou gaan lopen. Tot iemand zich herinnerde dat er in een stuk bos dat eigendom was van de universiteit een paar ruim vierhonderd jaar oude eiken stonden. Die waren daar geplant zodat ze groot genoeg zouden zijn tegen de tijd dat de dakbalken van de nieuwe hal vervangen moesten worden...
Arthur
Je anekdote sprak me erg aan en ik heb het dan ook even opgezocht met een interessant resultaat. Het verhaal blijkt een beetje geromantiseerd maar doet desondanks geen afbreuk aan jouw punt. Het was dan ook de bron van inspiratie voor het vervolg. Bedankt daarvoor.
Hier kan je er meer over lezen:
http://www.cccc.org/blogs/john/2011/08/25/truth-in-storytelling/