vandikte spiraal messen uit china?

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Heeft iemand ervaring met de vandikte spiraal messen uit china? Ik zag met name de advertentie hieronder:

aliexpress

Koop met regelmaat dingen uit china, vaak goed als je goed lees en alleen koopt waar chinezen wel goed in zijn.
 

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
867
183
Dit is een vervangende as voor gewone elektrische schaafmachines. Het voordeel is daar veel kleiner, want die kleine messen zijn meestal al HM en ook nog draaibaar (2x te gebruiken). Ik zou ze links laten liggen.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.548
1.793
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik heb net via RS tools in Gilze 3 messen voor de Jet gekocht voor iets over een tientje per stuk. Hoef ik niet voor naar Ali toe en lokale garantie als er wat is.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
€ 341,48 | LIVTER spiral cutter head with changeable blades for woodworking Planer jointer cutter for Makita 2030,JPT,DW

Deze moet je hebben.
weet niet welk model je hebt maar dit zijn de meest voorkomende modellen.

Hier zijn extra mesjes te koop.
€ 25,94 | Square Straight 4-Edge Tungsten Carbide Insert for 12mm Turning Lathe Tool Discarding Blade

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar het ziet er goed uit en de verkoper was erg behulpzaam
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.