Poeh 4 pagina's terug scrollen en dan pas je project tegen komen -krabt zich achter de oren- Tijd voor een updateje dus.
De afgelopen maanden hadden up's en down's,
Half december een tweetal aanrijdingen gehad binnen vijf minuten, De eerste was gelukkig slechts blikschade bij beide partijen.
De 2de pakte iets minder uit, ik had het in mijn stomme harses gehaald om wat troep (glas & kentekenplaat) van de weg te schoppen, in het donker... onder een viaduct, gekleed in het zwart/ donkerblauw....
Dit resulteerde in een motorrijder die mij pas op het laatste moment zag en nog net wist te voorkomen dat hij me niet frontaal raakte maar aan de zijkant met een gang van 50 a 60kmph. Hij bleef gelukkig overeind.
Resultaat een zwaar gekneusd been van de knie tot en met de grote teen..
Na een beste poos herstellen was het dan eindelijk zover dat ik weer verder kon met het meubel:
En toen kwam knullige bedoeling nummer 2....
Ik was samen met een collega een boom aan het slopen, hij het klim werk ik het afvangwerk vanaf de grond, om een lang verhaal kort te maken,
Met het naar me toe trekken van een van de takken dacht ik hem bij het uiteinde vast te hebben..... niet dus...
In eerste instantie eigenwijs de klus afgemaakt met een oog dicht, maar toen ik na een uur of drie door werken mijn oog niet meer open kon houden/krijgen en het idee had dat er een emmer zand in zat s'avonds toch nog maar even langs de huisartsenpost gegaan voor ik naar huis zou ging...
Hoornvlies beschadigd op 2 plaatsen, een beschadiging zag ze al zonder contrast vloeistof..... Gelukkig was ook dit na een week weer aardig genezen
Tijd voor de volgende klus:
Dit zal in een later stadium een of meerdere eetkamer tafels worden,
Van een deel van het takhout heb ik voor een goede vriendin blokken gezaagd waar zij een pad van gaat leggen door haar moestuin:
En toen: eindelijk wéér tijd voor de meubels, en toen ging het snel:
(Let niet op de zooi)
Voor een frees van 30 euro incl verzendkosten vind ik dit een keurig resultaat, geen trillingen alleen het lawaai... oordoppen hielpen beperkt..
En het eind resultaat:
Straks als de tafel en de schappen af zijn werk ik ze allemaal in een keer af met skylt.
Over de schappen gesproken, hier heb ik vandaag nog de eerste stappen in gemaakt:
Zo dat was het weer voor nu.
groetjes,
woody