Mmm, ik weet niet of ik die doorlopende penverbindingen zo fraai vind. Ik zou de gaten denk ik enkelzijdig houden.
Ik begin nou wel heel nieuwsgierig te worden naar die lelijke middeleeuwse bekers. weet je toevallig de naam van het tv programma nog of mag je dat niet zeggen?Die lelijke bekers heb ik lekker aan je doorverwezen. Ik wist stiekem al dat een beroepshoutdraaier geen nee kon zeggen. Ik wel![]()
Mooi werk.behandel je de wijnkoelers met hars of zo tegen het vocht?
Roeland, als je het niet erg vind, ik was zelf ook wel benieuwd naar het antwoord op deze vraagIk had al aangegeven erg gecharmeerd te zijn van het idee! Dus ik zit al even met smart te wachten op jouw uitweiden...
Enorm bedankt!
Ik heb vaker epoy gebruikt om bijvoorbeeld vazen waterdicht te maken.... kun je ook nog kleurgebruiken.
Ik heb hier Chestnut Melamine lak erop zitten. Omdat het heel goed waterbestendig moet zijn. Ik heb het met de kwast opgebracht, maar de volgende keer ga ik een spuitbus gebruiken. Voor de webshop heb ik dus de spuitbussen besteld. Daarmee kan ik dunnere laagjes mee opbrengen zodat het resultaat er niet uitziet alsof er een dikke plastic laag op zit... Bovendien is het makkelijker omdat het spul heel snel droogt.
Helemaal waterproof zal het overigens nooit worden, als je ijs in de wijnkoeler gooit het water laat smelten en het laat staan krijg je op den duur wel problemen.
Is dit ook blijvend waterdicht?.