Ik heb er nog een setje van 40 stuks + 20 handvaten .. weten scoren voor 30 euro .. Iemand intresse om de helft over te nemen eventueel ? 40stuks is veel teveel voor mezelf ..
Laatst bewerkt:
Heb mijn beitels ook ontvangen
Iemand een tip hoe ik ze het best proper kan krijgen?
Ik weet het. Iedereen doet het. Dit is een eeuwenoud topic. Maar waarom blijft iedereen, ok, bijna iedereen, het handvaten noemen. Handvatten is het goeie woord. Vatten, beet pakken, vatten dus. Pffff.Iemand toevallig wat tips voor andere/betere handvaten?
De beide zijn juistIk weet het. Iedereen doet het. Dit is een eeuwenoud topic. Maar waarom blijft iedereen, ok, bijna iedereen, het handvaten noemen. Handvatten is het goeie woord. Vatten, beet pakken, vatten dus. Pffff.
Sorry, ben een taalfanaat....![]()
Er zijn uiteraard dingen vóór te zeggen want taal leeft en veranderd.
hand·vat (het; o; meervoud: handvatten, handvaten) deel van een voorwerp waaraan je het vastpakt: steel, kruk, oor enz.
Graaf je nou een 7 jaar oud topic op voor deze opmerking?Ik weet het. Iedereen doet het. Dit is een eeuwenoud topic. Maar waarom blijft iedereen, ok, bijna iedereen, het handvaten noemen. Handvatten is het goeie woord. Vatten, beet pakken, vatten dus. Pffff.