dus de schroefgaten dichtgestreken, afgeschuurd + de lak er over ?Omdat ik wist dat t niet zichtbaar zou zijn, heb ik ze gelijmd + geschroefd. Een beetje gemakzucht dus ;-)
dus de schroefgaten dichtgestreken, afgeschuurd + de lak er over ?Omdat ik wist dat t niet zichtbaar zou zijn, heb ik ze gelijmd + geschroefd. Een beetje gemakzucht dus ;-)
Bedankt!Ziet er netjes uit! Dat voegt echt wat toe aan het uiterlijk van je interieur.
dus de horizontale delen liggen bovenop de vertikale & je schroeven zitten bovenaan + onderaan vertikaal ?Nee: de 4 elementen geschroefd en gelijmd. Latjes van 4mm er bovenop en daarop bovenste plank gelijmd. Geen enkele schroef in zicht.
Wat speling tussen de deurtjes en het bovenblad. Zodat de deurtjes daar niet tegen schuren. En visueel wel mooi vind ik.dus de horizontale delen liggen bovenop de vertikale & je schroeven zitten bovenaan + onderaan vertikaal ?
als het bovenblad de schroefgaten afdekt, waartoe dan die latjes van 4 mm ?
gesnopenWat speling tussen de deurtjes en het bovenblad. Zodat de deurtjes daar niet tegen schuren. En visueel wel mooi vind ik.