Turnmaster van Sorby

Crijn

Actieve deelnemer
20 okt 2020
42
7
Ik ben nieuw op dit forum en ik begrijp dat er vaker over de turnmaster is gesproken maar ik vind maar 1 reactie. De turnmaster ziet er zo simpel en multifunctioneel uit (op het filmpje van Sorby 😉, wij van WC eend....), wat is precies jullie bezwaar?
 

Crijn

Actieve deelnemer
20 okt 2020
42
7
Dankjewel Hans voor je reactie. Ik heb de 2 opties bekeken die jij genoemd hebt. Nog even door sparen dus....
 

CCN 74

Actieve deelnemer
29 okt 2017
213
0
Utrecht
Beste Crijn, bedoel je de turnmaster met verschillende beiteltjes puntje, rondje en een vierkantje. Of bedoel je het sovereign hollowing systeem? De turnmaster is al maanden in de aanbieding bij de baptist voor 98 euro. Mocht je het sovereign systeem bedoelen dan wil ik je wel een aanbieding doen.

Mvg Cees.
 

Crijn

Actieve deelnemer
20 okt 2020
42
7
Beste Crijn, bedoel je de turnmaster met verschillende beiteltjes puntje, rondje en een vierkantje. Of bedoel je het sovereign hollowing systeem? De turnmaster is al maanden in de aanbieding bij de baptist voor 98 euro. Mocht je het sovereign systeem bedoelen dan wil ik je wel een aanbieding doen.

Mvg Cees.
Ik bedoelde inderdaad de turnmaster met de verschillende beiteltjes. Over het Sovereign systeem heb ik niet zulke goede referenties gelezen.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Ik kon met de sovereign systeem ook niet werken en heb deze toen hier verkocht.
Ik had aan de koper nog gevraagd om zijn ervaringen hier te posten, maar daar heb ik niets meer van gezien.:(
 
  • Leuk
Waarderingen: Crijn

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.