Tuintafel projectje

Paul90

Actieve deelnemer
25 jan 2021
384
136
Pragmatisch doch elegant gedaan. Heb je een foto van de bovenkant? Lijkt me wel mooi met die doorlopende planken.
Ik dacht eerst, schroeven in zicht is toch geen porem, en toen realiseerde ik me dat ze aan de onderkant zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap en Triek77

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
135
63
Schouwen-Duiveland
Pragmatisch doch elegant gedaan. Heb je een foto van de bovenkant? Lijkt me wel mooi met die doorlopende planken.
Ik dacht eerst, schroeven in zicht is toch geen porem, en toen realiseerde ik me dat ze aan de onderkant zitten.
Foto’s van de tafel aan de bovenkant volgen nog. Eerst het onderstel vastmaken aan het blad.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.356
2.694
Simplex 10" van mondiale? Kan je deurtje op de kop nu nog open? Of hoeft dat voor jouw werk nooit?
 

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
135
63
Schouwen-Duiveland
Zeker kan het deurtje nog open om de tandwielen te wisselen. Echter heb ik de deurscharnieren gemodifiseerd. Ik trek de scharnierpen eruit en pak dan heel de deur weg en kan zo bij de tandwielkast. Zo kan ik hem dichter op de andere werkbank zetten en paste alles precies en kan de deur van de blauwe kast ook nog open.

En idd een Simplex 10. Sinds afgelopen winter er een digitale uitlezing opgebouwd. Man wat werkt dat zoveel makkelijker en zuiverder ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.