Alweer een tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb. Ondertussen weer vanalles veranderd en de tuin een beetje uitgebreid. Begonnen met deze schets:
Hierna alles uitgerekend en begonnen aan funderinkjes en alles uit te zetten zo ongeveer. Ik heb hierbij veel oude stenen en betonklinker gebruikt, flink wat zakken betonmortel aangezien k nogal vaak heb zitten om plannen en paar uurtjes gewerkt heb..
Verder met rand van het huisje en een muurtje. Ik had nog nooit gemetseld afgezien van een muur slecht dichtgemaakt. Wel redelijk tevreden over de resultaten met de oude parkeerklinkers.
Oude terrastegels gebruikt voor de vloer:
Pakketpost, en het leuke gedeelte begint.
Begonnen met de eerste muur van het tuin huisje, aangezien ik hier niet meer aan kom totdat het oude gedeelte van de buren wordt afgebroken (alles in overleg gebeurd), heb ik deze eerst klaar gemaakt om er vervolgens op vast te schroeven etc.:
Tweede muur hier:
Verfje:
De Muur staan vast:
Dag erna goed opgeschoten
Kozijn gemaakt:
Deur erin
Eindresultaat:
Van het reshout en wat oud hout nog een buitenkeukentje gemaakt:
Nu op naar het laatste gedeelte.
Hierna alles uitgerekend en begonnen aan funderinkjes en alles uit te zetten zo ongeveer. Ik heb hierbij veel oude stenen en betonklinker gebruikt, flink wat zakken betonmortel aangezien k nogal vaak heb zitten om plannen en paar uurtjes gewerkt heb..
Verder met rand van het huisje en een muurtje. Ik had nog nooit gemetseld afgezien van een muur slecht dichtgemaakt. Wel redelijk tevreden over de resultaten met de oude parkeerklinkers.
Oude terrastegels gebruikt voor de vloer:
Pakketpost, en het leuke gedeelte begint.
Begonnen met de eerste muur van het tuin huisje, aangezien ik hier niet meer aan kom totdat het oude gedeelte van de buren wordt afgebroken (alles in overleg gebeurd), heb ik deze eerst klaar gemaakt om er vervolgens op vast te schroeven etc.:
Tweede muur hier:
Verfje:
De Muur staan vast:
Dag erna goed opgeschoten
Kozijn gemaakt:
Deur erin
Eindresultaat:
Van het reshout en wat oud hout nog een buitenkeukentje gemaakt:
Nu op naar het laatste gedeelte.