Hey, thanks guys. Bedankt voor de reacties.
Dit was inderdaad een opdracht. Ik heb dat draadje over de toekomst van kleinschalig meubel maken niet gevolgd maar het is wel lastig hoor. Aan particulier werk hoef je bijna al niet te beginnen. De kosten worden al snel te hoog. Wat nog te begrijpen is ook vind ik. Het werken voor bedrijven levert nog wel wat op. Maar ik denk dat als ik als zzp-er in de bouw aan de gang zou gaan ik meer verdienen zou dan dat ik nu doe.
Ha, die muziek. Ja daar waren nog wel eens klachten over inderdaad. Ik wilde er zelf al niet over beginnen. Gelukkig bevalt dit beter, terwijl het toch dezelfde artiest is. Maar goed, het geluid kan gelukkig altijd nog uit.
Het pinnailertje komt bij eco tools vandaan. Het is als het goed is deze https://www.ecotools.nl/pinnailer-p635/ Prima apparaatje hoor. Ik heb bij hun ook mijn bradtacker en combitacker vandaan. Volgens mij mankeert er weinig aan.
Bedankt ook voor de complimenten over het materiaal. Zijn toch een beetje je kindjes he. Ik heb een nogal gevarieerd machine park met het eea aan spullen van gerenommeerde namen maar ook genoeg van HBM etc. De lasermachine heb ik uit China en ben op het moment bezig met het reviseren van een grote cnc router (1300x2600) die ik heb kunnen kopen nadat hij in brand heeft gestaan.
Groeten!