Trolley voor in een restaurant

grrt

Actieve deelnemer
17 feb 2013
72
1
Hallo forumers, afgelopen week heb ik een trolley gemaakt voor in een lokaal restaurant. Het is gemaakt van simpele materialen. Underlayment en wat vurenhout om de kopse kanten te bedekken en de zijkanten er uit te laten zien als panelen. Na afloop is alles gebeitst en gelakt in de stijl van de rest van het restaurant. Ik heb een video gemaakt waarin te zien is hoe ik dit alles gedaan heb. Als je het leuk lijkt kun je deze bekijken via deze link: https://youtu.be/97sZUJlJuV8. Dus ga kijken als je van dit soort videos houdt en laat misschien een bericht achter over wat je er van vind. Bedankt en groeten, Gerry

IMG_20180225_123250.jpgIMG_20180223_120755.jpg3.jpg
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Ik vind het een heel mooi kastje geworden! En een filmpje erbij is altijd +1.
Toen ik Underlayment las, dacht ik: hmmm. Maar een goede kwaliteit is eigenlijk net zo mooi als massief vuren!
Heb je deze klus in opdracht gemaakt (dit vraag ik vanwege de discussie in een ander draadje over de toekomst van kleinschalig meubel maken).
 

SjoerdL

Actieve deelnemer
6 nov 2015
74
1
Roermond
Leuk filmpje om te kijken! En mooi resultaat! Je hebt ook wel fantastisch materiaal staan!! :D Ik ben ook wel benieuwd naar je antwoord op de vraag van SunRayes! Is er dan toch nog hoop.. :confused:
 

grrt

Actieve deelnemer
17 feb 2013
72
1
Hey, thanks guys. Bedankt voor de reacties.
Dit was inderdaad een opdracht. Ik heb dat draadje over de toekomst van kleinschalig meubel maken niet gevolgd maar het is wel lastig hoor. Aan particulier werk hoef je bijna al niet te beginnen. De kosten worden al snel te hoog. Wat nog te begrijpen is ook vind ik. Het werken voor bedrijven levert nog wel wat op. Maar ik denk dat als ik als zzp-er in de bouw aan de gang zou gaan ik meer verdienen zou dan dat ik nu doe.
Ha, die muziek. Ja daar waren nog wel eens klachten over inderdaad. Ik wilde er zelf al niet over beginnen. Gelukkig bevalt dit beter, terwijl het toch dezelfde artiest is. Maar goed, het geluid kan gelukkig altijd nog uit.
Het pinnailertje komt bij eco tools vandaan. Het is als het goed is deze
https://www.ecotools.nl/pinnailer-p635/ Prima apparaatje hoor. Ik heb bij hun ook mijn bradtacker en combitacker vandaan. Volgens mij mankeert er weinig aan.
Bedankt ook voor de complimenten over het materiaal. Zijn toch een beetje je kindjes he. Ik heb een nogal gevarieerd machine park met het eea aan spullen van gerenommeerde namen maar ook genoeg van HBM etc. De lasermachine heb ik uit China en ben op het moment bezig met het reviseren van een grote cnc router (1300x2600) die ik heb kunnen kopen nadat hij in brand heeft gestaan.
Groeten!
 

Leroowj

Actieve deelnemer
1 apr 2016
392
0
Gelijk geabonneerd op je kanaal, leuk filmpje! Foto's zijn erg leuk, maar een film geeft toch een extra dimensie. Mooi resultaat ook.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.