Triton bovenfrees / freesmachine voor freestafel

Status
Niet open voor verdere reacties.

JLouman

Nieuw lid
27 mrt 2012
7
1
Triton bovenfrees / freesmachine voor freestafel. Slechts een paar keer gebruikt, dus op enkele kleine gebruikssporen na zo goed als nieuw.

Ik verkoop hem omdat ik in de praktijk toch steeds een lichtere frees pak. Incl alle toebehoren en nog een extra adapter die past op de geleiderails van Festool en Makita (nieuw, ongebruikt)

De nieuwprijs voor deze set is ruim 350 euro. Vaste prijs is 220 euro. Bij serieuze interesse graag pb sturen.

Zie ook:
Triton freesmachine incl geleider voor festool/makita rail
Bieden
 

Bijlagen

  • 16288502088775860016733013200896.jpg
    16288502088775860016733013200896.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 65

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.757
2.603
Gaanderen
Er staat geschreven in het regelement dat we niet de prijs mogen bespreken in dit draadje.
Per PM of in een ander draadje is natuurlijk mogelijk.
 

starf

Actieve deelnemer
18 aug 2014
156
63
Zo is het precies. Ik verwijder alle commentaren op prijsstellingen! Maar het staat je vrij om het er niet mee eens te zijn, zolang je mij maar niet uitscheld zoals onlangs edit-door een forumlid-edit gebeurde….


Fons
Het gaat toch niet over mij of wel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
De marktplaats advertentie is inmiddels verlopen en de foto is net te slecht om het type plaatje te lezen. Kan je op zijn minst het type vermelden van wat je probeert te verkopen, "triton frees" laat nog aardig wat opties open.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

JLouman

Nieuw lid
27 mrt 2012
7
1
Prijsstelling was gebaseerd op wat ik er destijds voor betaald heb plus nog een nieuwe geleider voor op festool/makita rails erbij die los verkocht wordt. Een set dus...

Het is inmiddels verkocht, dank voor de interesse.
 
  • Leuk
Waarderingen: jelmer
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.