Triton bovenfrees / freesmachine voor freestafel. Slechts een paar keer gebruikt, dus op enkele kleine gebruikssporen na zo goed als nieuw.
Ik verkoop hem omdat ik in de praktijk toch steeds een lichtere frees pak. Incl alle toebehoren en nog een extra adapter die past op de geleiderails van Festool en Makita (nieuw, ongebruikt)
De nieuwprijs voor deze set is ruim 350 euro. Vaste prijs is 220 euro. Bij serieuze interesse graag pb sturen.
Zie ook:
Triton freesmachine incl geleider voor festool/makita rail
Bieden
Ik verkoop hem omdat ik in de praktijk toch steeds een lichtere frees pak. Incl alle toebehoren en nog een extra adapter die past op de geleiderails van Festool en Makita (nieuw, ongebruikt)
De nieuwprijs voor deze set is ruim 350 euro. Vaste prijs is 220 euro. Bij serieuze interesse graag pb sturen.
Zie ook:
Triton freesmachine incl geleider voor festool/makita rail
Bieden
≥ Triton freesmachine incl geleider voor festool/makita rail - Gereedschap | Freesmachines - Marktplaats.nl
Triton bovenfrees / freesmachine voor freestafel. Slechts een paar keer gebruikt, dus op enkele kleine gebruikssporen na zo goed als nieuw. Ik verkoop hem omdat ik in de praktijk toch steeds een
link.marktplaats.nl