TKA: Twee kleine lintzagen en een band/schijf schuurmachine

Vin

Actieve deelnemer
9 jan 2015
39
0
Op te halen in Enschede, twee kleine lintzagen en een band/schijf schuurmachine. Zie ook mijn andere advertentie met handgereedschap.

Ten eerste een Gude GBS 200 Güde GBS 200 kopen? Bestel nu bij Gudeshop.nl - Gudeshop , bijna niet gebruikt omdat ik na bestellen van deze zaag een Incra heb gekregen waar ik nu eigenlijk alles op doe. Inclusief 2 nieuwe zagen, €60
LintzaagGude_01.jpgLintzaagGude_02.jpgLintzaagGude_03.jpg

Ten tweede een kleine powerline zaag. Met de incra gebruik ik deze in de praktijk ook niet, ik heb hier nog 2 extra zaaglinten bij. Vraagprijs: €40:
Lintzaag01.jpgLintzaag02.jpg

Als laatste een HBM schuurmachine HBM 150 Band en schijfschuurmachine Heel veelzijdig/handig apparaat in de werkplaats, zo fijn dat ik een (veel) grotere versie heb gekocht. Ik heb er nog een stel extra schuurlinten bij. Vraagprijs: €45
Schuurmachine.jpgSchuurbanden.jpg
 
Laatst bewerkt:

Vin

Actieve deelnemer
9 jan 2015
39
0
Feiertag kwam er helaas niet uit met vervoer vanuit Enschede en beide zijn te onhandig/zwaar om te versturen, de schuurmachine en beide lintzagen zijn dus weer beschikbaar
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.