TKA: Elcon vlakbank(je)

TKA:
Deze is overbodig geworden aangezien ik nu een vlak- en vandiktebank combinatie heb.
In feite is ie nog uitstekend, maar ik kon de oude nieuwe gewoon niet laten staan. De verf is er een beetje af, maar het is een kwestie van aanzetten en gaan.

Vorig jaar zijn de lagers nog vervangen.
400v 1,5kw

Bijlagen

• WhatsApp Image 2024-10-27 at 16.39.41.jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-27 at 16.39.41.jpeg
    128,1 KB · Weergaven: 114
  • WhatsApp Image 2024-10-27 at 16.39.40.jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-27 at 16.39.40.jpeg
    92,3 KB · Weergaven: 110

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
520
224
Noardeast-Fryslân
Even op het verkeerde been gezet door je titel: bij vlakbankje denk ik eerder aan een tafel en niet aan een vloer model. Lijkt mij ook geen model wat je 'even' in de auto zet. Zo zie je maar dat alles relatief is 😁.

Succes met de verkoop.

• Leuk
Waarderingen: city17
Even op het verkeerde been gezet door je titel: bij vlakbankje denk ik eerder aan een tafel en niet aan een vloer model. Lijkt mij ook geen model wat je 'even' in de auto zet. Zo zie je maar dat alles relatief is 😁.

Succes met de verkoop.
Ghaha, sja euh, als ik links en rechts het blad er af haal, dan past ie in theorie in m'n Skoda Octavia Station, daarom vond ik het een bankje
Ik zal het eens aanpassen :)

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
520
224
Noardeast-Fryslân
Misschien ook praktisch om het gewicht er bij te zetten. Dan weten potentiële kopers of ze het zelf af kunnen of dat ze een type Jerommeke mee moeten nemen.

P.S. wegens chronisch plaatsgebrek geen interesse, anders had ik hem wel willen hebben.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.681
2.418
Klein-Brabant, Vlaanderen
150 euro? (Ik heb eigenlijk geen idee....)
bij afwezigheid van een prijs, starten we bij 1 euro
wie hier wat wil verkopen, is er toe gehouden om het reglement te volgen
hier passeren regelmatig ééndagsvliegen die vlug wat kwijt willen, en niet de moeite nemen om de 2 meest voor de hand liggende stukken info mee te delen
zijnde: prijs + plaats van afhalen/bezichtigen

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.878
564
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
bij afwezigheid van een prijs, starten we bij 1 euro
wie hier wat wil verkopen, is er toe gehouden om het reglement te volgen
hier passeren regelmatig ééndagsvliegen die vlug wat kwijt willen, en niet de moeite nemen om de 2 meest voor de hand liggende stukken info mee te delen
zijnde: prijs + plaats van afhalen/bezichtigen
Niet te streng Zotvanhout ;-)

• Leuk
Waarderingen: jelmer en hstraat
Hij is al verkocht, hij is nu onderweg naar Polen 😢
Ach, misschien start ik binnenkort een topic over het stiller krijgen van een Vertongen C630 en aandrijven met een VFD.
Dank jullie wel overigens, voor de constructieve feedback omtrent het plaatsen van advertenties, ik had er nog niet bij stilgestaan dat dat soort zaken hier natuurlijk niet automagisch aangevuld worden of zichtbaar zijn. :)

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.