tip voor wie een mooie werkbank zoekt

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Wellicht ten overvloede, maar hou er rekening mee dat bij de getoonde prijs nog 17% veilingkosten en 21% btw bovenop komt.

Die veilingen zijn tegenwoordig nog maar zelden echt interessant, zijn aan hun eigen succes ten onder gegaan.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Wellicht ten overvloede, maar hou er rekening mee dat bij de getoonde prijs nog 17% veilingkosten en 21% btw bovenop komt.

Die veilingen zijn tegenwoordig nog maar zelden echt interessant, zijn aan hun eigen succes ten onder gegaan.
Klopt veilingen zijn enkel interessant als je zoekt naar uitzonderlijke dingen, of dingen met uitzonderlijke waarde. Festool producten zijn zo gewild dat ze soms voor de nieuwwaarde geveild worden. Een Beck vacuüm pomp ( om maar iets geks te noemen) worden vaak voor een paar tientjes verkocht, en kosten nieuw duizende euro’s. Zoals alles gaat het bij veilen om vraag en aanbod. En ja hou al die extra kosten in de gaten!
 

bakkiet

Actieve deelnemer
25 aug 2018
90
22
Dordrecht
Ik heb geboden op 1 vd werkbanken, werd vrij snel overboden weer. Voorbeeld, mijn bod van 110 euro kwam uiteindelijk op 150 euro te staan. Dat wordt overigens heel duidelijk aangegeven alvorens je je bod definitief maakt. Nette site verder die Troostwijk.
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Ik ben ook fan van Troostwijk. Inderdaad sommige artikelen gaan voor belachelijke prijzen, maar als je geduld hebt komen er buitenkansjes voorbij. Bv een keer een veiling waarbij 5* nieuwe Makita boorhamer per stuk werd aangeboden, heb er 1 gekocht voor 70% van de nieuwwaarde. Was het er 1 geweest dan had die een hogere prijs gekregen. En twee Bosch blauw 18v schroef boormachine zonder lader, losse lader gekocht en voor de prijs van 1 nieuwe heb ik er nu twee, ideaal om te boren en te schroeven zonder te hoeven wisselen van kop.

Nadeel is dat je pas weet wanneer je je aankopen op moet komen halen nadat je gekocht hebt, en daar zijn ze niet flexibel in voor kleine kopers zoals ikzelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: bakkiet

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.