Het heeft even geduurd, maar na de vrij snelle terugbetaling van de 'laagste prijsgarantie' door Hornbach, ook de cash-back van € 40 van Boach ontvangen. Uiteindelijke prijs werd daardoor € 150,84 (door de € 4,95 verzendkosten van Hornbach).
Omdat eerder hierboven werd aangegeven dat de cash-back actie van Bosch niet altijd lukt het volgende:
Bij het aanmelden voor de cash-back actie wordt op het eind aangegeven dat er een bevestigingsmail zou worden verstuurd. Die dus never-nooit bij mij aankwam, ook niet na gedurende een aantal dagen diverse malen nog een keer aan te melden (ofwel: er zit blijkbaar geen controle op dat iemand zich al aangemeld heeft; helaas heb ik maar één terugbetaling ontvangen. Dat dan weer wel
).
Na lang zoeken het servicenummer maar gebeld. Daar werd aangegeven dat bekend was dat er niet altijd een bevestigingsmail werd verzonden. Vervolgens werd ik doorverwezen omdat de betreffende medewerker niet in het cash-back systeem kon kijken. Daarbij gaf hij ook aan waar ik het telefoonnummer en mail-adres kon vinden, namelijk op de pdf waarop je kunt kijken of het gekochte artikel in aanmerking komt voor de cash-back actie
. Laat ik daar nu niet als eerste zoeken .....
Reactie op mijn mail met de vraag waarom ik geen bevestigingsmail had ontvangen was
De reden, dat u geen bevestiging heeft ontvangen, is omdat de bevestigingen van Bosch momenteel niet aankomen bij de Gmail mailadressen. Gezien de reactie van de medewerker die ik sprak kennelijk geen 'vers' probleem. Maar het belangrijkste: de registratie was geslaagd en ik zou 'binnenkort' mijn geld ontvangen. Wat dus inderdaad gebeurd is.
Om jullie de zoektocht te besparen:
tel. 0900 · 040 1135
mail
boschpowertools@promocontact.eu