Tip: kity 626 freestafel met glijwagen

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.799
3.438
Spindel frees werkt veel rustiger. Je kan ook grotere profielen frezen. Als ik het me goed herinner heeft je machine een 20mm as en is er een extra kleine flu freeskop voor. Ik weet niet of je er een freeskop bij hebt.

Don_Paul

Actieve deelnemer
3 apr 2008
307
39
Gouderak
klopt, is 20mm. Helaas erg lastig daar wat voor te vinden, zag ik al, moet er een verloop naar 30mm op eigenlijk. En een Flu freeskop zit er dus niet bij... En een motor en riem ook niet. Dus op dit moment is-ie inderdaad heel rustig ... Er zit wel een vaste freeskop bij.

Kortom, dat zou behoorlijk investeren worden voordat het allemaal werkt. En ik moet ook een tafel bouwen (motorsteun); en het grootste probleem daarvan is de ruimte.

Ik wil dus eens rustig gaan kijken naar de opties. Voordeel is dat ik vertrouwd ben met een bovenfrees, dat ik alles daarvoor heb liggen, dus geen verdere investering nodig. Of het past weet ik nog niet.

Er zit wel een heel mooie schuiftafel bij dus het is verleidelijk.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.