Tip: Houtveiling Culemborg 17.02.2022

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
209
99
Mooie partijen kersen ook. Tsjonge jonge.

Voor die prijzen is een verhuiswagen huren voor een dag nog wel de moeite ook.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
972
397
hilversum
Iemand toevallig een kuub prijs voor Frans eiken bij de hand?
Kan effe geen huidige prijs vinden via me telefoon.
 

LvdE

Actieve deelnemer
23 sep 2020
168
143
Bunde
kan iemand mij uitleggen hoe en waar ik terug kan vinden waar dit op te halen is? deze veilig gaat niet lukken, maar binnen kort komt er nog een aan maar dan in Geleen. die is voor de zuiderlingen hier op het forum miss wel interessant.
 

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
214
69
Rotterdam Ommoord
Maar 's een bod geplaatst voor vlonderdelen itoba nr. 27 en 28. Dan blijft het bij schroef en zaagwerk qua houtbewerking :).
Route Culemborg Rotterdam. Vervoer van 5m lengtes moet ik nog even kijken, alternatief gaat de zaag er terplekke in.
 

Tympy

Actieve deelnemer
16 mei 2017
384
113
Midden Nederland
Vaak staat er niet bij hoe droog het hout is, hoe bepalen jullie dan wat je wilt bieden? Scheelt nogal qua prijs
Geldt vooral bij de stammen
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.583
1.803
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Yup, ze gooien er tijd bovenop als je op het laatste moment biedt... ik zie de essen stammen ineens omhoog schieten. En zoals gewoonlijk laten sommigen zich weer helemaal zot maken, volgens mij kan ik voor de huidige prijs van die stammen ook wel naar Nieuw-Amsterdam rijden, ook voordeliger in de benzine...
 

Tympy

Actieve deelnemer
16 mei 2017
384
113
Midden Nederland
Yup, ze gooien er tijd bovenop als je op het laatste moment biedt... ik zie de essen stammen ineens omhoog schieten. En zoals gewoonlijk laten sommigen zich weer helemaal zot maken, volgens mij kan ik voor de huidige prijs van die stammen ook wel naar Nieuw-Amsterdam rijden, ook voordeliger in de benzine...
Mahonie viel reuze mee. Heb je het te pakken?
 

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
214
69
Rotterdam Ommoord
Mijn grens aan vlondermaterialen (bijv. te verzagen azobe dekplanken voor regels, vlonderplanken itauba) is dat de betalen prijs niet meer wordt dan 50% van de winkelprijs.
Tot nu toe valt dat tegen.
 

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
144
29
Antwerpen
mocht er iemand aan het bieden zijn op

71. partij Rood Amerikaans eiken geschaafd ca. 0,69 m³​


ik zou hiervan wel wat willen overnemen :cool:
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
972
397
hilversum
Heb nu 0,4 kuub Frans eiken.
Ben nog bezig voor wat extra bus vulling maar ze halen me grens heel snel kwam bedragen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.