(Tip) Felder K700S & Robland afzuiging

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.909
619
Ik stoot net op deze. Leuke prijs, bijna 20j oud maar de staat lijkt op het eerste zicht oké te zijn voor zover je dat kan zien vanop een paar foto's. Lijkt de lange (3m) roltafel te zijn, X-roll is sowieso een plezier om mee te werken. De optionele afzuigkap erbij, Robland afzuiging.. Perfect voor een uit de hand gelopen hobbyist of startende ondernemer.

• Leuk
Waarderingen: Houtboon en ZotVanHout

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.909
619
Ik zie een prijsdaling en gunstige startprijs voor het bieden... Dit is echt een mooi koopje voor iemand de ruimte heeft! Lijkt er ook op dat hij een voorritser heeft. Ik heb zelf een iets jongere KF700S, het is echt een heerlijke machine. Van grote platen tot mini stukjes hout met wat hulp van ons bekende duo. Niet twijfelen :cool: (geen band met de verkoper!)

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.909
619
Ik had al gekeken naar deze machine. Komt voor mij te vroeg.
Kan je hem inderdaad niet stockeren ergens? Koopjes als deze kom je niet vaak tegen. Als je hem voor 2500 a 3000 euro meekrijgt, heb je een dijk van een machine voor (soms zelfs minder dan) de prijs van bijvoorbeeld een K3!

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.666
3.635
Gaanderen
Ik heb net een huis gekocht en dat moet volledige gerenoveerd worden. Tot ik erin zit en mijn huis verkocht heb, komt het voor mij te vroeg. Elke offerte valt met tegen op de zonnepanelen na. Ook de werkplaats moet nog gebouwd worden.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.