Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
De krev 300 zijn via de link in de openingspost weer te verkrijgen voor €49,20 ex verzendkosten per set.
 

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
Jammer, ik mocht ze niet nog een keer bestellen. Melding dat het maximum bereikt was dat ik mocht bestellen op mijn account. Niet de moeite genomen om via een ander account te bestellen... wanneer de 100cm variant opduikt doe ik wel weer een bestelling!
 

antwerpenpjvan

Actieve deelnemer
9 jan 2017
221
102
Nijmegen
Vorige keer ben ik gegrepen door de hetze op dit forum. en heb ik twee setjes gekocht 800mm.

Had ik ze nodig? Nope

Heb ik ze veel gebruikt. Jazeker!
Wat een genot deze klemmen. Ik ga ze in de gaten houden. 😃
 

Luccio

Actieve deelnemer
24 feb 2020
213
87
Rijswijk
nee zijn inderdaad weer weg, mijn bestelling is bevestigd :).
Het is wel weer rond 11:00 (net als bij @nederhout ), dus wellicht dit tijdstip in de gaten houden.

Edit:
Bestellen via de telefoon lukte me niet, via laptop wel gelukt. Beide vanuit hetzelfde account. Dus waar aan het ligt durf ik niet te zeggen
 
Laatst bewerkt:

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.775
743
Enschede, Twente
Als je op Amazon geen aanbod ziet in de link kun je in het vakje rechts waarin ook de popup-knop staat voor het toevoegen aan een wenslijst de optie "See All Buying Options" aanklikken — dan zie je aanbiedingen van hetzelfde, oplopend in prijs, waar, wonder o wonder, dan toch die superaanbieding verschijnt. Als je geluk hebt.
Zelf denk ik inmiddels genoeg klemmen te hebben… Maar zeker weten?
 

Joseph

Actieve deelnemer
17 aug 2013
221
95
Omgeving Alkmaar
Nu net besteld idd, had het ook gezien. 2 accounts, ieder 3 sets. Dacht wat extra te bestellen, kan ze altijd aan iemand hier doorverkopen voor aanschafprijs :)
Ah zou ik dan een setje over mogen nemen? Ik probeer net ook te bestellen maar ze versturen niet meer naar NL.
Vriendelijke groet,
Joseph
 

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Ah zou ik dan een setje over mogen nemen? Ik probeer net ook te bestellen maar ze versturen niet meer naar NL.
Vriendelijke groet,
Joseph

Stuur maar even een privé berichtje. Reserveer ik 1 set voor jou. Geen idee wanneer Amazon levert, dus dat moeten we even afwachten.

Verder zijn alle overgebleven sets alweer vergeven :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Joseph

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
argh. weer achter het net gevist.. die 1000mm kan ik goed gebruiken maar telkens uitverkocht!

edit: mocht er iemand zich bedenken maar wel besteld heeft, hoor het graag :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RobertA

RobertA

Nieuw lid
16 feb 2021
7
3
Amsterdam
Het lijkt wel een spannende race deze speurtocht op Amazon! Tot op heden vis ik steeds achter het net voor de 300 set. Mocht iemand er 1 “te veel” hebben besteld, dan zou je mij er heel gelukkig mee kunnen maken!

Edit; het zit hem kennelijk in de naam
 
  • Leuk
Waarderingen: Robert_T

studiodara

Actieve deelnemer
7 jun 2015
146
30
Het lijkt wel een spannende race deze speurtocht op Amazon! Tot op heden vis ik steeds achter het net voor de 300 set. Mocht iemand er 1 “te veel” hebben besteld, dan zou je mij er heel gelukkig mee kunnen maken!

Edit; het zit hem kennelijk in de naam
Nu beschikbaar de 300 set !
 
  • Leuk
Waarderingen: Fedde en RobertA

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.