Ik volg sinds enige tijd Timbr, die een "tindr" platform voor houtbewerkers aan het opzetten zijn, in hun woorden:
het initiatief staat nog in de startblokken (er is bvb nog geen app) en er wordt momenteel info over de noden verzameld via een enquête. ik had voorgesteld om hier te vragen de enquête in te vullen en dat werd aangemoedigd.
edit:
voor alle duidelijkheid: ik heb geen link met de initiatiefnemers buiten dat ik geïnteresseerd volg wat ze doen. als dit onderwerp de regels overtreedt of hier niet thuishoort, hoor ik het graag.
meer info op:Timbr is een platform waarin aanbieders van massief hout verbonden worden met zij die ernaar op zoek zijn. Een online community gericht op alternatief stamhout verkopen en aankopen. Timbr creëert een kader voor bedrijven en eenmanszaken actief in de groen- en houtsector, die op een makkelijke en doeltreffende manier hun reststroom van massief hout willen verkopen, en koppelt die aan ontwerpers, schrijnwerkers, kunstenaars of de handige DIY-er.
Timbrapp - lokaal hout
Timbr is een (web-)app waar groen -of houtverwerkende bedrijven en overheden hun stroom aan massief lokaal hout digitaal kunnen verhandelen aan schrijnwerkers, designers, makers... Noem het de Tinder van de houtsector.
www.timbr.app
dus, iedereen die wil helpen om dit zo goed mogelijk aan zijn/haar noden te laten voldoen, invullen maar ...Je vraag in verband met het forum: delen mag zeker. Iedereen mag het invullen, Nederlander of Belg, maakt niet uit. De app zal voor iedereen toegankelijk zijn. Daarbij, Antwerps hout is bijvoorbeeld voor Nederlanders ook ‘lokaal’ als ze in het zuiden wonen. De app start in Vlaanderen, maar m’n dromen gaan verder Dus delen mag absoluut en heel graag zelfs.
Timbr
Turn data collection into an experience with Typeform. Create beautiful online forms, surveys, quizzes, and so much more. Try it for FREE.
ksrj6ni1way.typeform.com
edit:
voor alle duidelijkheid: ik heb geen link met de initiatiefnemers buiten dat ik geïnteresseerd volg wat ze doen. als dit onderwerp de regels overtreedt of hier niet thuishoort, hoor ik het graag.